CJansen Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 hallo, als ik (of iemand anders) mijn server joint dan sluit die af met een error. weet iemand de oplossing? Reageren
Azer Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Ligt waarschijnlijk aan de gamemode die je draait. Draai je een officiele of zelfgemaakte gamemode? Reageren
CJansen Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 ik draai een zelf gemaakte (een van iemand gekregen) Reageren
Azer Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) ik draai een zelf gemaakte (een van iemand gekregen)zit er zeer waarschijnlijk een fout in die gamemode, kijk hem is na . Bewerkt: 13 januari 2007 door Azer Reageren
CJansen Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 hij heeft die zelf ook in gebruik en bij hem doet die het wel. Reageren
Azer Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 hij heeft die zelf ook in gebruik en bij hem doet die het wel.Maakt het script toevallig gebruik van scriptfiles? zo ja, maak daar dan ook een map voor. Reageren
CJansen Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 srry voor late reactie. ja dat gebruitk die en de map staat al klaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.