Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat ligt er aan welke map mod je wilt installeren. Meestal moet je vooral bestanden vervangen/verwisselen met elkaar, zodat de nieuwe bestanden elkaar overschrijven. Bijvoorbeeld de AKINE mod, laatst werd aan mij gevraagd hoe je die moest installeren, ik zal mezelf even quoten:

Hey Vinnie,

Eigenlijk had je ook gewoon de readme kunnen lezen, maargoed ik zal het je even uitleggen. Als je het rar-bestand uitpakt met winrar krijg je een map en een gta.dat bestand. Het gta.dat bestand moet je vervangen in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data, dus kopieeren en plakken en kies voor ''ja'' bij overschrijven. De map (hillrace) moet je net als gta.dat kopieeren, maar deze plak je in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\maps.

Dit was alles, start je spel en de mod is geinstalleerd! ;)

Als je me vertelt welke mod je wilt installeren, kan ik je precieser helpen ;)

Geplaatst:

Oke als je het bestand download en uitpakt met winrar, dan krijg je een map genaamd ''data''. Je moet net doen alsof dat de ''data'' map (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) van San Andreas is. In die map zitten weer mappen met daarin bestandjes. Die bestandjes moet je overschrijven via knippen en plakken in de map waar ze in zitten, alleen dan bij de San Andreas map. Deze bestandjes zijn dus de main.scm, de SFSe.ipl en gta.dat. De map 007_racing moet je in de map ''maps'' plakken. Heb je dit alles gedaan, dan kun je je game opstarten en beginnen met spelen ;) En wat de mED betreft, op gtaforums.com staan verschillende tutorials over werken met mED.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...