DAMoNe Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Verder in deze pagina's kwam ik nog iemand tegen die hetzelfde probleem had. Ik heb GTA SA nu 2 weken bijna, ps2 is al een paar jaar. Maar nu geeft hij na weken gameplezier een f*cking disc error. Net nu ik lekker op dreef ben. Als je een tijdje speelt maakt de ps2 een raar geluid, vervolgens loopt het spel steeds slechter en komt de disc error. Mijn vraag is dus, is hier misschien een OPLOSSING voor?! gezien de garantie al lang verlopen is, en de disc nog zo goed als nieuw leek het me misschien een optie de ps2 op te schroeven en de lens te cleanen (toch weinig te verliezen.) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 ik was gisteren ook aan het spelen en toen hoorde ik ook een raar geluid. ik wou al gaan saven en de ps2 uitzetten maar het was al te laat er stond al disc error. wat bleek nou de san andreas DVD zat helemaal onder het stof. Dus ik moet gewoon ff mijn ps2 stof vrij maken van binnen. en hij doet het weer. misschien moet jij hem ook eens open maken en even uitblaasen als je het doet doe het wel voorzichtig. ps eergisteren is mijn ps2 ook van de kast gevallen ongeveer ander halfe meter hoog. en er was niks aan de hand geen schade aan de kast. ik kon zo weer door spelen maar wat was ik geschrokken zeg de Joystick bleef achter mijn voeten haken daarom viel hij Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 ik was gisteren ook aan het spelen en toen hoorde ik ook een raar geluid.ik wou al gaan saven en de ps2 uitzetten maar het was al te laat er stond al disc error. wat bleek nou de san andreas DVD zat helemaal onder het stof. Dus ik moet gewoon ff mijn ps2 stof vrij maken van binnen. en hij doet het weer. misschien moet jij hem ook eens open maken en even uitblaasen als je het doet doe het wel voorzichtig. ps eergisteren is mijn ps2 ook van de kast gevallen ongeveer ander halfe meter hoog. en er was niks aan de hand geen schade aan de kast. ik kon zo weer door spelen maar wat was ik geschrokken zeg de Joystick bleef achter mijn voeten haken daarom viel hij Laat dit een wijze les zijn voor allen. Laat nooit en te nimmer je joystick draad om wat voor reden dan ook om je voeten gewikkeld zijn. Of elk ander lid van het lichaam. :lol: Reageren
TubS Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 lol wij zijn thuis aan t verbouwen en toen was ik me plinten aan t schuren, daarna ff gamen op me ps2, deed t ni meer :o opgeschroeft bleek er een dikke laag stof(verf) in te zitten, nu doet ie t weer <_< Reageren
dude Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 het enige wat ik heb is dat ik soms heel hard rij met een auto en dan zegt die soms disk error san andreas best irritant maar ik ben veel zuiniger op me spel san andreas dan jullie als ik dat zo lees :lol: :rolleyes: groeten DUDE Reageren
DAMoNe Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2004 PART 2 Na ff zoeken bleken er vet veel van dit soort gevallen te zijn. Aan de hand van een amateuristische handleiding heb ik de ps2 open gemaakt, lensgecleaned stofvrijgemaakt.. en tandwieltje verstelt. met als verbluffende gevolg dat hij helemaal niet meer deed! Nadat ik net zo lang het tandwieltje verstel tot hij de cd weer kon lezen.. deed hij het weer. ZONDER error.. Na weer een middagje spelen geeft hij uiteindelijk weer die fucking error.. dus fuck that..valt me tegen van sony Reageren
Scott16 Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 hmmm het valt nu wel op dat de laatste tijd veel disc errors en bugs worden geconstateerd zou het dan niet zo perfect zijn als het leek Reageren
ryojii Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 hmm denk gewoon dat gtaSA te goed is voor de ps2 :P Reageren
gta-nigga Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 ik heb er nog geen last van gehad :lol: misschien komt het wel doordat ik de nieuwe ps two heb en daar zit andere laser in en ze hebbe gta sa op ander soort dVd gebrand zodat je geen laadtijden tussendoor hebt als je naar een ander eiland gaat enz :ph34r: Reageren
Timovich Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Shitzooi nou weet ik cker dat ik 'm alleen voor op de PC wil !!! :huh: :angry: Mijn PS2 ligt 24/7 en al een jaar ofzo in een kast :lol: Mijn tv is er ook al mee opgehoude misschien is mijn kamer te stoffig? :o Reageren
CJ-SA Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Probeer eens lens-cleaner zoeen cd'tje met haartjes erop is dat , kun je bij de v&d halen deed bij mij wonderen Reageren
liltuner Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 @ DAMone: Ik wil wel ff proberen om je ps2 te maken. No problemo Reageren
pottevijn Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 ik heb nogmaar 1 vastloper gehad en dat was vandaag als ik geld wou smijten naar de strippers in de stripclub Reageren
killerbee Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 kan ook zijn als het maar een klein stofje op de lens zit dat ie die dvd nie meer kan lezen doordat het een dubbellayerd dvd is Reageren
patrickvb Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Hmm dikke shit! mijn vriend had er een hele kras op door de laser! mischien moet je wel zoon kleine ps2 maar ik ga geen geld uitgeven hoor! hij moet et gewoon doen. ik ga wel zeuron om schoonmaak cd'tjes. elke keer voordat ik gta doe gebruik ik er 1! dan moet et lukken. mijn vriend heeft 1 week kunnen spelen en toen: rikketiketik en geen muziek en dic error. dan is de cd kapot dus et ligt aan de cd. Iemand moet gaan klagen bij rockstar. bij vice city was het niet zo dus mischien laadtijd wat langer en niet op dubbellager want dubbellager is meer kwetsbaar voor ps2 de laser moet bijde kanten doen. komen de 2 straaltje op etzelfe punt dan zit er een kras. bij mijn vreind precies rondom de cd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.