Twankala Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 heb je met VCS savehouses die je kan kopen, en waar zijn die te vinden. want ik heb ze nergens staan op de kaart. twankala Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) Wel degelijk. Kijk eens >>hier<< EDIT I: Daar staan tenminste de savehouses/savepoints. Of je ze eerst moet kopen? Weet ik niet . EDIT II: Volgens mij niet... Bewerkt: 9 januari 2007 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSP-Lover Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) Er zijn geen savehouses die je kan kopen, door het spel heen krijg je automatisch vier savehouses. Wat nieuw is dat je ook kan saven in elke empire site, deze kan je wel kopen. EDIT: Bij vindplaatsen staat de savehouse van het legerbasis niet(Barracks), vast omdat je deze maar voor de eerste drie missies gebruikt en daarna niet meer tot je beschikking staat. Bewerkt: 9 januari 2007 door PSP-Lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 Dan zie ik nu gelijk een foutje: Bij de savehouses/savepoints staan er 4, bij de vindplaatsen van savehouses e.d. staan er maar 3 bolletjes. Locaties/vindplaatsen: Link. Beschrijvingen: Link. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 Als aanvulling op 'VWO-er' zijn post wil ik ook nog eens vermelden dat je door missie's te doen automatisch naar nieuwe 'Savehouses' word gebracht . Als je de missie 'From Zero To Hero' van 'Lance Vance Dance' hebt voltooid kan je ook 'Empire Buildings' kopen , in die 'Empire Buildings' kan je ook saven . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 Nee je kan al na de missie To Victor, the Spoils empire budings nemen maar nog niet alles na From zero to hero kan je alles unlockken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twankala Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 Nee je kan al na de missie To Victor, the Spoils empire budings nemen maar nog niet alles na From zero to hero kan je alles unlockken. waneer is die TO VICTOR, THE SPOILS? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 Van: Louise Cassidy Williams Na: D.I.V.O.R.C.E. Missiebeschrijving: >>Hier<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twankala Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 oke, tnx. ik weet genoeg!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2007 Voor zover ik weet kan je geen SaveHouses kopen je krijgt ze bij een missie zeg maar of als je een missie hebt gedaan >>> Door SummerBase: Dit was toch ook niet de vraag? Als dat geen vraag is; post dan ook niet.<<< >>> Door Dizzee: Dat was wel de vraag. Alleen was die al lang beantwoord en was deze post niet meer nodig.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.