Blu3ice Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Ik heb dus net bij Gamegear een Qpad ER-C (zie afbeelding) gekocht. Dit is een muismat waarbij de term muismat eigenlijk oneerbiedwaardig is , ze noemen het zelf een robust but light weight, hardsurface mouse pad , en ze hebben gelijk ook. Er zijn namelijk heel wat voordelen: De achterkant heeft voldoende grip op de ondergrond door een waterdruppelmotief De voorkant heeft een perfecte mengeling tussen grip- en glijmogelijkheid voor de muis Dankzij de gratis bijgeleverde "skates" die je onder je muis kan bevestigen, glijd je muis als nooit tevoren Lichtgewicht, en ultra dun 35 op 26 centimeter, dus oppervlakte genoeg Toen ik nog maar pas kennis gemaakt had met de qpad, was het gewoon ongelooflijk: het is als over glad ijs muizen. Dit alles is voor rond de 25€ te koop. Afbeeldingen: De muismat zelf De metalen verpakking Achterkant De skates Links: Gamegear Qpad Al bij al dus een zeer goede muismat, ik geef hem een 9/10 Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 ziet er gaaf uit, ik had er nog nooit van gehoord maar ik zou zelf niet voor €25 een muismat kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.