Tunix Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) Ik weet niet zeker of hij hier hoort of in het Software gedeelte, maar ik denk hier. Nou, mijn probleem is dat als ik aan het brushen ben, valt mijn computer uit. Dan start hij zomaar opnieuw op. Ik heb trouwens Adobe Photoshop CS2. Het kan ook aan mijn computer liggen, dat weet ik niet, want ik heb een best oude. Wie heeft dit ook of kan mij helpen? Alvast bedankt EDIT: 250 posts Bewerkt: 9 januari 2007 door Tunix Reageren
Dare Devil Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Ik weet niet zoveel van Photoshop af, maar volgens mij gebruikte het erg veel RAM- geheugen. Heb je daar genoeg van? En het kan natuurlijk ook zijn dat je computer gewoon begint te overlijden, na een jaar of 5 gaan ze altijd kuren vertonen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe oud die van jou is. EDIT: En dit hoort volgens mij wel in software. >>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Software..<<< Reageren
Tunix Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Ik weet niet zoveel van Photoshop af, maar volgens mij gebruikte het erg veel RAM- geheugen. Heb je daar genoeg van?En het kan natuurlijk ook zijn dat je computer gewoon begint te overlijden, na een jaar of 5 gaan ze altijd kuren vertonen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe oud die van jou is. EDIT: En dit hoort volgens mij wel in software. >>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Software..<<< Een computer met Windows 2000. Uit het stenen tijdperk dus. En volgens mij heb ik ook niet zoveel RAM, dus daar zou het inderdaad aan kunnen liggen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Dan wil ik me er ook nog even mee bemoeien. Is het alleen zo bij één groep brushes, waar je computer afslaat. Dus net bij die ene groep die je een keer hebt gedownload. Zoja, dan kan het natuurlijk aan die brushes liggen, dat er bijvoorbeeld een soort van virusje in zit. Photoshop even opnieuw installeren kan ook helpen, voor zover je dat nog niet hebt gedaan. En misschien nog je computer 'schoonmaken', met van die programmaatjes daarvoor. Defragmenteren kan ook nog. En dan heb ik alles wel gehad. Windows opnieuw installeren kan natuurlijk ook nog, maar dat lijkt me een beetje te veel voor zo'n Photoshop probleempje... Reageren
Tunix Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Dan wil ik me er ook nog even mee bemoeien. Is het alleen zo bij één groep brushes, waar je computer afslaat. Dus net bij die ene groep die je een keer hebt gedownload. Zoja, dan kan het natuurlijk aan die brushes liggen, dat er bijvoorbeeld een soort van virusje in zit. Photoshop even opnieuw installeren kan ook helpen, voor zover je dat nog niet hebt gedaan. En misschien nog je computer 'schoonmaken', met van die programmaatjes daarvoor. Defragmenteren kan ook nog. En dan heb ik alles wel gehad. Windows opnieuw installeren kan natuurlijk ook nog, maar dat lijkt me een beetje te veel voor zo'n Photoshop probleempje... Ik heb zondag de virus scanner er overheen gegooid, defragmentatie, schijfopruiming en anti spyware. Dus ik denk dat hij wel schoon is En hij valt ook uit bij de standaard brushes die er al inzitten. Ik had eerst een trial, een daar viel hij ook uit. Nu de volledige versie. Ik denk niet dat het dus aan m'n Photoshop ligt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.