Da Phoenix Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) als ik in Windows Media Player 11 een nummer afspeel en dat nummer is afgelopen dan krijg ik een waarschuwing dat er een Update is en of ik die wil doen. ik klik ja en dan begint die met downloaden en zo'n 4 sec later valt de PC uit en start opnieuw op Bewerkt: 9 januari 2007 door Da Phoenix Reageren
Goliat Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Probeer anders handmatig te upgraden via de site van microsoft: Windows Media Player 11 Als je PC dan niet uitvalt tijdens de setup dan krijg je in het vervolg niet zo'n melding aan 't eind van zo'n liedje.. Reageren
Arjen Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 @ Goliat: Hij heeft WMP 11 al en als hij een nummer afspeelt krijgt hij een update van Microsoft. @ Phoenix: Kan je niet die update annuleren? Anders zou een screenshot en wat verdere informatie handig zijn. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 ik kan wel annuleren maar ik wil weten wat in die Upgrade zit (misschien de NL versie want ik heb hem in het nederlands) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.