wastelander Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) Hej jongens & dames natuurlijk, ik ben weer terug na een lange tijd afwezig te zijn geweest ben ik weer terug.. helaas door tijdgebrek en een druk leven en een nieuwe baan ben ik dus TE lang afwezig geweest maar ik hoop weer ijzer sterk terug te komen. Large piece 1 http://img217.imageshack.us/img217/4454/katecopyif3.png Large piece 2 cover van snow patrol http://img113.imageshack.us/img113/1329/sn...trolcopyze3.png Rates and comment plz levi, of andere moderators ik ben even vergeten of ik deze wel mag posten( groote ) als ik fout zit zeg je het maar dan pas ik het wel met plezier aan mvg waste >>> Door RonaldVC: Afbeeldingen op het forum mogen een maximale grootte hebben van 640x480 pxl. Ik heb de afbeeldingen even veranderd in links.. <<< Bewerkt: 9 januari 2007 door RonaldVC Reageren
Rick.H Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Nou dat er niemand reageert om zulke mooie creatie snap ik dus niet eerst wil ik je weer een hartelijk welkom heeten. Large piece 1: Deze vind ik ook het mooiste persoonlijk. Ik vind dit echt mooi hoe je dat hebt gedaan door zo een zwarte achtergrond met komt de render goed na voeren maar het word er niet saai door omdat je een klein beetje velle kleure achter de render heb. Ik geef het een 8.5/10 Large piece 2: Deze is niet echt mijn stijl en spreekt mij niet echt aan dus hou ik het kort. Het is natuurlijk een leuke cd cover (teminste dat neem ik aan) verder de tekst is goed te lezen en het is een redelijk plaatje. Ik geef het een 7/10 Bewerkt: 10 januari 2007 door Rick.H Reageren
King Room Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 wastelander ik zal ook eventjes raten.. Mijn eerste indruk van de twee large piece is dat ze er wel mooi uitzien en totaal verschillen.. dat vind ik ook nog het mooist van de 2 dat ze absoluut niet op elkaar lijken.. Large Piece 1 Zij is heel mooi gemaakt alleen misschien wel wat aan de donkere kant.. Mooie C4D gebruik en mooi de helft van het hoofd zwart laten ovenlopen.. alleen is het wel jammer dat de tekst niet zo goed ziet! Eerste indruk: 7,2 Achtergrond: 7,4 Comment: Misschien had je de achtergrond iets lichter kunnen maken maar hij gaat wel mooi over van licht naar donker. En de C4D is ook mooi neer gezet in de achtergrond. (Kom later nog terug op de C4D) Kleuren: 7,7 Comment: Qua kleur gebruik valt het wel mee maar de overgang naar kleuren zijn goed gelukt met die C4D erbij ook, dat geeft weer een extratje wat je erbij hebt gedaan. Het pakt goed uit! Render: 7,5 Comment: Mooie render, heb er niet zoveel op te zeggen, want de plaatsing is goed. Alleen de arm is niet mooi vind ik aan de rechter kant voor ons. (Onderaan) Tekst: 6,8 Comment: Ik vind de lettertype wel mooi maar de plaatsing wat minder, want je ziet de tekst voor de helft. Extra: 0,3 Totaal: 7,6 Large Piece 2 Ik vind deze Cover van Snow Patrol erg mooi gemaakt, het is meer mijn smaak qua die andere large piece.. Eerste indruk: 8,3 Achtergrond: 8,1 Comment: Ik vind de achtergrond erg mooi gebrushed. Ik ben zelf niet z'n ster in brushen. Ik heb niet zoveel over de achtergrond te zeggen dus, op naar de volgende.. Kleuren: 7,8 Comment: Eigenlijk is er niet zoveel kleur gebruik op de achtergrond maar het is genoeg omdat de tekst en de brush(pijlen) er een mooie kleur aan geven. Render: N.V.T. Comment: N.V.T. Tekst: 7,6 Comment: Ik vind het een heel mooi lettertype (Snow Patrol: Finish Line) en je hebt het een hele mooie kleur gegeven. Je eigen naam is er ook mooi in verwerkt, maar het had misschien niet gehoeven. Extra: 0.3 Totaal: 8,3 MvG. King Room Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.