Jump to content

ehm een paar vraaagies

Recommended Posts

Geplaatst:

1hoe werkt de replay nou precies soms heb ik (met die f1 en f3 knoppen) dat ik 1sec eerder zie en soms dat ik 1uur eerder terug zie :bonk:

2hoe kan je je camera op een punt vast zetten zo als in dit filmpje

3nog wel wat vragen alleen kom ik daar later op terug ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

1: Geen idee... :N

2: Met een Camhack kan dit geloof ik.., zal vanavond of morgen wel even kijken voor een link, moet nu zo weg...

EDIT: Eindelijk niemand die me voor was :puh: whaha

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst: (bewerkt)

1) Met F1 bekijk je de Replay, met F2 bekijk je de laaste Replay en tenslotte sla je de Replay op door op F3 te drukken.

2) Ik denk dat zoiets is gedaan met Camera Hack. Ook wel genoemd GTA: San Andreas Camera Hack - v1.1. Je download GTA: San Andreas Camera Hack - v1.1 bijvoorbeeld hier. Ik zet hieronder nog een beschrijving van de Camera Hack voor je neer.

Here is the Grand Theft Auto: San Andreas Camera Hack V1.1 with this mod you will be able to move the camera to any location. Please see readme for more information.

3) Stel al je vragen maar, ik beantwoord ze met plezier! ;)

@Hieronder, inderdaad goed gezien, een foutje van mijn kant maar het is nu aangepast.

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:
1) Met F1 bekijk je de Replay, met F2 sla je de Replay op en tenslotte sla je de Replay op door op F3 te drukken.

2) Ik denk dat zoiets is gedaan met Camera Hack. Ook wel genoemd GTA: San Andreas Camera Hack - v1.1. Je download GTA: San Andreas Camera Hack - v1.1 bijvoorbeeld hier. Ik zet hieronder nog een beschrijving van de Camera Hack voor je neer.

Here is the Grand Theft Auto: San Andreas Camera Hack V1.1 with this mod you will be able to move the camera to any location. Please see readme for more information.

3) Stel al je vragen maar, ik beantwoord ze met plezier! ;)

mm de replay is me nog niet duidelijk jij zij: met f2 sla je de replay op ok dat snap ik maar je zegt ook en tenslotte sla je de replay op met f3 :?

Geplaatst:

1. Geen idee, want ik heb SA voor PS2.

2. Vraag het even aan de maker van het filmpje, ik geloof dat hij ook lid is van dit forum, Bassiej26. Maar hij heeft geloof ik zijn naam laten veranderen naar Bassiej, dat zoek ik zo meteen even in de ledenlijst en in naamswijzigingen. Ja, dat klopt inderdaad.

3. Laat de vragen maar komen!

>>> Door Dutchy3010: Deze vragen zijn een half uur geleden al - beter - beantwoord, en deze post heeft dus niet veel zin meer. Graag in het vervolg niet meer plaatsen.<<<

Edit: Sorry Dutchy, ik wil gewoon de mensen helpen. :t

>>> Door Dutchy3010: Ik zeg niet dat je mensen niet mag helpen, alleen had je kunnen zien dat de antwoorden die jij gaf al in het topic stonden.<<<

Geplaatst:

1. met f1 bekijk je de replay, met f3 sla je de laatste replay op en met f2 bekijk je deze. Dat je soms replays van een uur eerder ziet, kan zijn dat je een replay bekijkt die je 1 uur geleden had opgeslagen. Dat je de replay ziet van 1 seconde geleden (en dat het beeld gelijk terugspringt naar het speelvlak) kan komen omdat je net een cutscene hebt gehad. De replay begint da weer te tellen vanaf die cutscene.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...