Jump to content

photoschop cs2

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey!

daarnet heb ik ps cs2 trial gedownload maar en geunzipt, maar ik weet niet waar het programma nu staat.

grtzz kristof.

Geplaatst:

Als je het goed hebt geïnstaleerd dan moet het normaal bij je programma's staan. Normaal gezien moest je dat weten, maar je dacht waarschijnlijk dat het direct op je bureaublad stond? Kijk even naar mijn screen waar het moet staan...

adobephotoshopprogrammapu7.png

Geplaatst: (bewerkt)
Als je het goed hebt geïnstaleerd dan moet het normaal bij je programma's staan. Normaal gezien moest je dat weten, maar je dacht waarschijnlijk dat het direct op je bureaublad stond? Kijk even naar mijn screen waar het moet staan...

adobephotoshopprogrammapu7.png

:N daar staat ie niet. maar ik zie aan mijn beschikbare ruimte dat ik 'em heb gedownload.

Edit: zou iemand de direct-link van ps cs2 trial willen posten?

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst:

Je hebt hem nog niet geïnstalleerd, alleen uitgepakt zo te zien. Bij mis is het altijd zo dat die bestanden in mappen terecht komen die je niet weer vindt. Meestal in mappen zoals; Documents and Settings, en dan daar weer wat mappen verder. Ga gewoon weer naar de plek waar je hem heen gedownload hebt, en pak hem opnieuw uit en kies deze keer een 'directory', dit kan bijvoorbeeld zijn Mijn Documenten.

Na de installatie zal er of een pictogram op je bureaublad moeten komen, of je kan hem via start > programma’s opstarten. Of, je moet naar deze map gaan: ../Program Files/Adobe/Adobe Photoshop CS2.

Geplaatst:

Zou iemand de direct-link willen posten naar de download van ps cs2?

>>> Door RonaldVC: Je had de trail van CS2 toch al gedownload? Het is natuurlijk niet nodig om het nog een keer te downloaden, aangezien het een flinke download is.. Lees de post van -Matthijs- nog even een keertje door, en probeer anders even te zoeken naar het bestand op je pc.

En het is natuurlijk niet de bedoeling om hier om complete programma's te vragen, want dat wordt namelijk als Warez beschouwd. Niet meer doen dus.. ;) <<<

Geplaatst:

Dat valt onder warez en dat mogen we helaas niet posten.Ga gewoon weer naar Adobe.nl en kijk verder naar trail versie Photoshop cs2

:clown: sorry voor moderrig gedoe :puh:

IB

Geplaatst:

Als je 'm alleen uitgepakt hebt en je weet niet waar zoek dan gewoon door je PC:

Start -> Zoeken -> Alle bestanden en mappen -> en vul in 'Adobe' of 'Photoshop' Start het zoeken en hopelijk vind je de map waar de Instal Wizzard in zit. ^_^

Geplaatst:
>>> Door RonaldVC: Je had de trail van CS2 toch al gedownload? Het is natuurlijk niet nodig om het nog een keer te downloaden, aangezien het een flinke download is.. Lees de post van -Matthijs- nog even een keertje door, en probeer anders even te zoeken naar het bestand op je pc.

En het is natuurlijk niet de bedoeling om hier om complete programma's te vragen, want dat wordt namelijk als Warez beschouwd. Niet meer doen dus.. ;) <<<

Niet te modachtig doen hé :D

als je ff naar boven keek zag je dat ik het om de trial versie had.

maar om steeds die trial er achter te zetten...pff 'k ben lui... :puh:

>>> Door RonaldVC: Om verwarringen te voorkomen heb ik het gezegd, ik ging er ook wel een beetje vanuit dat je het over de trail had, maar zeker weten deed ik het niet. Vandaar dat ik het voor de zekerheid even gezegd heb.. ;) <<<

toch zou ik willen dat iemand nog eens de direct download-link van Adobe PhotoSHOP CS2 Trial © :clown: post.

Geplaatst:
toch zou ik willen dat iemand nog eens de direct download-link van Adobe PhotoSHOP CS2 Trial © :clown: post.

Je hebt hem al eens eerder gedownload, dus waarom blader je je geschiedenis niet door?

Geplaatst:

Je hebt hem al eens eerder gedownload, dus waarom blader je je geschiedenis niet door?

toch zou ik het graag willen. Zoek er gewoon niet te veel achter :)

Geplaatst:

Ik heb het even voor je opgezocht op de site van Adobe, ===>KLIK<===.

Eerste even een paar dingetjes invullen en klaar ben je.. Maar waarschijnlijk heb je dat al gedaan, omdat je de Trail van CS2 al hebt gedownload..

Geplaatst:

Je kan die Trial wel 100x downloaden. Alleen heb je er geen zak aan, want op een of andere manier wordt het geregistreerd en dus kan je de trial maar 1x keer gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...