Tunix Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Je kan die Trial wel 100x downloaden. Alleen heb je er geen zak aan, want op een of andere manier wordt het geregistreerd en dus kan je de trial maar 1x keer gebruiken. Volgens mij gaat het via je IP ofzo, of een bestandje die op je computer staat dat hij detecteert want ik had ook een keer een andere account aangemaakt en toen kon ik hem nog steeds niet downloaden Bewerkt: 10 januari 2007 door Tunix Reageren
Arjen Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Je hoeft ook geen account aan te maken om een trial van CS2 te kunnen downloaden. Het zit hem ergens in de system32 map geloof ik. Via IP geloof ik niet, want ik via proxy's kan ik hem niet opnieuw installeren. Reageren
kristof01 Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Je kan die Trial wel 100x downloaden. Alleen heb je er geen zak aan, want op een of andere manier wordt het geregistreerd en dus kan je de trial maar 1x keer gebruiken. Dat was ook mijn bedoeling niet hoor BTW waaraan kan iemand het verschil merken of ie de trial of de volledige versie heeft? Reageren
Proximitus Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Qua opties om te gebruiken maakt het geloof ik niet uit, maar zoals het woord het al zegt, een trial is maar om te proberen en kan je maar 30 dagen gebruiken. De echte versie kun je zo vaak gebruiken als je wilt. Reageren
Arjen Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 BTW waaraan kan iemand het verschil merken of ie de trial of de volledige versie heeft? Nergens aan. De trial is hetzelfde als de volledige versie, alleen zit er een limiet op. Je kunt hetzelfde doen in de trial als in de volledige versie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.