Jump to content

Oude game

Nemean^inf

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

In mijn fijne jaren met de Pentium 75 (Windows 95/98/DOS) Enzovoorts was er een spel wat ik nu nog steeds zoek wat ik kwijt ben geraakt.

Het is een spel over de marine, je bent op een torpedojager (Een schip die dus op onderzeers jaagt).

Er zijn onderzeers die je dus neer moet halen door middel van die tonnen met explosieven.

In het begin moest je kiezen tussen moeilijkheids graad: Baby (Makkelijk), Matroos (Middelmatig) en Kapitein (Hoog).

Het spel zelf weet ik weinig meer van eigenlijk, het gaf in ieder geval veel plezier.

Ik hoop dat iemand mij uit deze brainstorm kan helpen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik geloof dat ik weet over welk spel jij het hebt, namelijk SinkSub Pro. Ik zal je even vertellen hoe ik hier achter ben gekomen, ik herrinerde me een spel dat ik toen ik 11 was regelmatig speelde maar hij stond op mijn veel te oude laptop die inmiddels van Windows 95 geniet maar eerst Windows 3.11 gebruikte. Ik moest deze eerst op gaan starten om te controleren of het wel klopte en ik was ook de naam vergeten. Er is een Demo van deze game en die download je hier. Wil je echter de volledige versie zul je 20 Dollar moeten betalen.

screen_ssp2.jpg

screen_ssp1.jpg

@Hieronder: Graag gedaan ;)

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:

Advance GTA je bent geweldig.

Als ik ooit wat voor je kan doen roep me maar.

Eerst maar is sparen dan koop ik hem, die goeie tijd blijf ik onthouden. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...