Sehraoui Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Zijn er nog meer spellen die net als gta de zelfde ding doen. True crime kon niet tippen aan vice city. Er zal denk ik nooit een spel komen dat aan gta sa kan tippen. maar is er al iets duidelijk van bedrijven die al ergens mee bezig zijn om een GTA sa "killer" te maken. wat mij onmogelijk lijkt. Ik las ergens dat rockstar gaat stoppen met gta. sa zou hun laatste zijn geweest. k hoop het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Ik geloof niet dat er al concrete plannen naar buiten zijn gebracht over een zogenoemde: GTA SA "killer" Wat mij overigens ook erg moelijk lijkt. In ieder geval zal dat niet op de PS2 worden. Wat dus betekent een mega aankopen voor iedereen die de ps3 wilt hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sehraoui Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 True crime 2 is aangekondigd. Dat zal eigenlijk wel zuigen maar het kan toch zijn dat de makers van true crime nu beter gaan opletten wat er met sa is en dan kunnen ze het een beetje namaken misgien wordt ie dan beter wat ik betwijfel. In theorie zouden ze true crime 2 beter kunnen maken. Hoe dan ook ik speel liever een crimineel dan een popo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 True crime 2 is aangekondigd. Dat zal eigenlijk wel zuigen maar het kan toch zijn dat de makers van true crime nu beter gaan opletten wat er met sa is en dan kunnen ze het een beetje namaken misgien wordt ie dan beter wat ik betwijfel. In theorie zouden ze true crime 2 beter kunnen maken. Hoe dan ook ik speel liever een crimineel dan een popo. Volgens mij is True Crime 2 al uit.. Maar ik kan het fout hebben :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woozie Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 True crime 2 is alleen nog maar angekondigd en waarschijnlijk komt die uit voor de ps3. For fiscal year 2006 (April 2005 to March 2006), Doornink said Activision will release "sequels to True Crime, Call of Duty, Spider-Man, Tony Hawk, Shrek, and Quake." Doornink did not mention what platforms these sequels would appear on, sparking speculation that the titles could be released on next-generation consoles. However, Doornik only obliquely mentioned that Activision will be "committed at launch to next-generation consoles."(The majority opinion among analysts is that Microsoft will release the next Xbox in late 2005, with Sony's successor to the PlayStation 2 hitting the market in early 2006.) bron http://www.gamespot.com/news/2004/07/21/ne...ws_6103176.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 heb ik het nou goerd gezien dat er in SA reclame billboards staan met TrueCrime reclame? Dat zou wel een heel goeie grap zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Ok thanks dan zit ik fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mebexy Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 true vrime kan dan wel in aantocht zijn maar tegen rockstar's gta komen weinig(geen) spel fabrikanten tegen op;). gta3 is immers de koploper geweest in deze rage soort games Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.