Devenity Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Hallo, Ik heb sinds een maand of 2 een server opgestart en langzaam aan wat dingen toegevoegd in me script. Ook heb een login script draaien voor gebruikers En natuurlijk een admin script! Wat nog ontbreekt is een adminarea script, en een anti-cheat script... Zo wil ik mijn login script voor gebruikers beter aanpassen nu wordt alleen hun cash opgeslagen wanneer ze vertrekken, maar hun bank account komt weer op 0 te staan wanneer ze inloggen. Zo nog een paar kleine dingen. Daarom zoek ik iemand die mij hierbij kan helpen?! met 1 of meerdere dingen... Het enige dat ik kan is een beetje aanpassen en toevoegen... Ik zoek dus iemand die kan PAWNEN en mij verder op zeg kan helpen. Samen lukt het beter dan alleen! Bedankt alvast Reageren
Azer Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Weinig kans dat je hier iemand vind die je zal kunnen helpen, wellicht heb je meer kans op forum.sa-mp.com. Reageren
Devenity Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Weinig kans dat je hier iemand vind die je zal kunnen helpen, wellicht heb je meer kans op forum.sa-mp.com. De kans dat ik daar hulp krijg zal net zo klein zijn als hier. Heb het namelijk daar al geprobeerd en werdt meteen een slotje op gezet :S En dan nog iets... Als daar iemand zou reageren "wat niet gebeurde" is hij engels en gooit hij met termen die ik al helemaal niet snap en kan er niet goed gecommuniceerd worden. Vandaar dat ik het hier ook probeer.. Weet jij misschien iemand? Reageren
sneakysnizzle Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) onder ongamemodeinit SetTimer("AdminArea",1000,1); onderaan script public AdminArea(playerid) { new i, j, Float:X, Float:Y, Float:Z; for (i = 0, j = MAX_PLAYERS; i < j; i++) { GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); if(X <= 1505.5328 && X >= 1079.0546 && Y <= -1971.8550 && Y >= -2089.3391) if (IsPlayerAdmin(playerid)) { } else { GameTextForPlayer(playerid,"Your not allowed in the Admin Area!",5000,5); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Please login as Admin to access this area!"); new Float:phealth; GetPlayerHealth(playerid, phealth); SetPlayerHealth(playerid, phealth - 20); } } } Greetz Bewerkt: 17 januari 2007 door sneakysnizzle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.