Jump to content

Catalyst

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik kan de missie Catalyst van Ryder niet halen op de Xbox. Ik ga telkens dood door de Vagos en / of Ballas of ik heb binnen de tijd van een anderhalve minuut de kratten met explosieven niet op Ryder zijn Picador. Kan iemand me daarmee helpen ?

Alvast bedankt !

Geplaatst:

Het slimste is om snel de vagos af te knallen (de groene mannetjes horen bij jou!) en dan dekking zoeken achter de 'kisten' die daar staan. Over het gooien, die is idd best lastig. Gooi zo hard mogelijk tegen Ryder aan, hij valt er niet af hoor ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ten eerste, om niet meteen te sterven moet je proberen achter de trein dekking te zoeken, deze kan namelijk niet ontploffen. Of ga hurken. Zorg vooral voor een krachtig machinegeweer. Bovenop het dak van het Jefferson Motel (dat rode gebouw tegenover die trein) kun je een SMG vinden, zie hier voor de vindplaatsen van de AK47: klikken.

Een M4 kun je hier vinden. Zorg ook voor een volle armor balk (de witte balk). Een Armor kun je hier vinden. Misschien helpt het ook als je de Parameic missions doet (gewoon in een ambulance stappen, en de instructies volgen), zo krijg je een grotere health-balk en de viligante missies (in een politievoertuig stappen en de instructies volgen) doet, om een grotere armor balk te krijgen. Als je de wapens en de armor gaat zoeken, doe dat dan vóór dat je aan de missie begint. En wat die dozen betreft: hou er rekening mee dat Ryder nog wel eens van links naar echts gaat, dus wees geconcentreerdop zijn bewegingen. Mik op Ryder, niet op de truck. En laar soms de power-balk niet helemaal vollopen, anders gooi je te ver. Niet overhaasten. Veel succes ;)

P.S. Je kunt natuurlijk ook cheats gebruiken :ch:

EDIT: Koen729 was me een beetje voor, maar ik gaf wat andere info :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Je kunt best op de motorkap mikken, dan vangt Ryder hem ook wel.

Zodra je het kruisje goed op de auto/Ryder gericht hebt dan kun je wel een flink aantal keertjes goed gooien. Kijk qua afstand hoe hard je moet gooien (ff inschatten).

Soms minderd je Grove homie vaart of neemt hij met zijn snelheid toe.

Houd daar een beetje rekening mee voor een goed resultaat :*D

Onthoud, oefening baart kunst en na een paar keer moet je kunnen slagen hoor, dan heb je hem wel door ;)

Geplaatst:

Belangrijkste tip voor het kratten gooien is altijd nog het mikken; wanneer je richt net voor de motorkap dan zal de krat op de motorkap vallen en zo in Ryder's handen. Als je dat 'trucje' eenmaal door hebt dan zal je 'm makkelijk binnen de tijd halen. De Vagos vermoorden is je toch al gelukt, gewoon goeie wapens en een body armor. Met een Dessert Eagle is je tegenstander in 1 keer dood en als je dan gehurkt zit dan komt 't wel goed.

Als het krattengooien gelukt is zet de game dan even op pauze, pak de kaart erbij en plan de route naar de dichtbijzijnde 'Pay 'n Spay' zodat de politie niet voor grote problemen kan zorgen.. :)

Geplaatst:

nog een handige tip voor als je die gastje moet neermaaien, rij die lui gewoon over in de Picador.

Daar gaan ze namelijk niet op schieten.

En voor de kisten: blijf gooien op max. power en op de auto ( Ryder vangt ze altijd wel )

Geplaatst:

In het begin had ik ook moeite

tip 1 : armor

tip2 : verstop je achter de vagos wagen

tip3 : om de kraten te smijten altijd op het zelfde mikpunt en de zelfde kracht

bye :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...