Jump to content

Het Grote Call of Duty 3 Topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zag dat hier nog geen topic over was, dus besloot er toch maar een aan te maken 8). Hier kun je dus nu vanalles kwijt over de enorm vette shooter CoD 3.

Zelf vind ik het een enorm vet spel (ik heb hem voor de Xbox 360), en ik heb hem al uitgespeeld. De grphics zijn zeer mooi en je hebt coole missies. Ook de face-to-face combat vind ik erg vet, en wat ook goed is is dat de soldaten commentaar geven dat bij de situatie past, en niet ranodm dingen roepen. Laat je bijvoorbeeld jezelf zien, dan wordt er meteen geroepen: "Feindliche Infanterie verlasst die Deckung!" enzo. Het beste vind ik nog wat de Duitsers roepen na het gooien van een handgranaat: "Hier ein Geschenk von die Deutsche Armee!"

:bier: Nuke[NL]

Geplaatst:

Ik heb dit spel ook (voor de PS2) en moet zeggen dat dit spel GEWELDIG is. Niet alleen zijn de graphics uitermate gedetailleerd, ook de gameplay kicks ass!

Iedereen die nog twijfelt om het te kopen, kan ik zeggen: KOOP HET! Het is gewoon TE COOL!

Aye,

Sophianumgamer

:sigaar:

Geplaatst:

Op de Xbox 360 kun je een achievement halen als je tijdens een heel level geen wapens afvuurt. Je mag dan dus alleen handgranaten gooien en melee-attacks uitvoeren. Weet iemand welk level het beste is om dit in te proberen?

Geplaatst:

Dat licht aan jou persoonlijk. Speel gewoon het spel rustig door en denk af-en-toe of je dit ook met een granaat of een melee attack had kunnen doen. Totdat je zelf weet waarmee je denkt dat dat het beste lukt en ga dat proberen ;).

• 1 maand later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb dit spel van gisteren, en ik moet zeggen dat dit me heel goed bevalt! Het was de eerste keer

dat ik dit spel speelde, en het was direct heel spannend met goede graphics, het was zeker een hele

verassing, want anders ben ik niet echt voor FPS games. Het is inderdaad ook wel goed dat ze niet

gewoon wat staan te brabbelen, maar je echt tips en comlimenten geven.

Weet iemand als hier een mooie walktrough over is? Het liefst een Nederlandse. Weet ook iemand hoeveel levels

Call of Duty 3 heeft?

Alvast bedankt!

GTA-Freak2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...