Jump to content

Laatste Missie Driving School

Recommended Posts

Geplaatst:

Euh .. die laatste missie van de Driving School als je zo een soort van Salto moet doen ?

Hoe doe je dat da is ni meer normaal das overdreven :duh:

>>> Door Bling: Verplaatst naar "Missie Hulp".<<<

Geplaatst:
Euh .. die laatste missie van de Driving School als je zo een soort van Salto moet doen ?

Hoe doe je dat da is ni meer normaal das overdreven :duh:

De lastigste van de hele Driving School inderdaad. Zijn naam; 'Alley Oop.' Bij deze oefening heb je vooral geluk nodig, meestal moet je hem heel vaak overdoen maar soms lukt het zo maar in één keer. Zodra je de auto kan starten rijd je naar de schans toe. De zijkant van de schans moet ongeveer op dezelfde lijn zijn als de helft van je auto. Het liefst nog iets minder, zodat je beter de schroef maakt. Dan zijn er niet zoveel tips meer te geven, het ligt er ook aan hoe jij de auto bestuurd.

Om alles wat kort samen te vatten. Je moet met minder dan helft van je auto over de linkerkant van de schans gaan. Hoe meer je nar links gaat, hoe sneller je een schroef maakt maar ook hoe sneller je een val maakt. Bekijk dit filmpje nog eventueel.

Geplaatst:
De lastigste van de hele Driving School inderdaad.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens :)

Nog een extra tip. Ik heb bij mijn pc gemerkt dat het uitschalkelen van de frame limiter de auto sneller om zijn as draait. Dit kun je uitzetten bij graphics opties -> advanced. Ik weet niet of dit bij iedereen hettzelfde effect heeft. Het enige lastige na de draai is het recht remmen wat nodig is voor goud.

Geplaatst:

Ik haat driving school missies, w8 maar wat je na die Olley oop krijgt. Ik heb nog nooit de Wang missies kunnen doen door deze bullshit :engel:

Geplaatst:

De lastigste van de hele Driving School inderdaad.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens :)

Ik ook niet ;), maar nog even een toevoeging op jullie posts.

Nadat je de schans genomen hebt, moet je gas loslaten en naar links / rechts (dat licht eraan aan welke kant je de schans neemt, links als je aan de linkerkant van de schans gaat, en rechts als je aan de rechterkant van de schans gaat) sturen. Dan zal je auto makkelijk in de lucht draaien. Probeer op vier wielen te landen met de voorkant van de auto naar de voorkant van het parcours. Verder heb je interdaad ook wat geluk nodig! ;) Veel succes!

Geplaatst:
Ik haat driving school missies, w8 maar wat je na die Olley oop krijgt. Ik heb nog nooit de Wang missies kunnen doen door deze bullshit :engel:

inderdaar door deze bullshit missie's moest ik een jaar over doen :engel::duh:

Geplaatst:

Even over de Wang Cars ..

Ik heb ondertussen de Driving School uitgespeeld maar de Wang Cars moet je dan toch kunnen kopen ? niet ?

Geplaatst:
Even over de Wang Cars ..

Ik heb ondertussen de Driving School uitgespeeld maar de Wang Cars moet je dan toch kunnen kopen ? niet ?

Dit moet niet, dit kan. De Wang Cars missies zijn namelijk niet verplicht voor de storyline, wel voor de 100%. Overigens heb je niet alleen de school nodig om hem te kopen, ook moet je de laatste missie van San Fierro; 'Yay Ka-Boom-Boom' hebben gedaan. Overigens raad ik je wel an hem te kopen, het zin vier leuke missies die je krijgt. Na de derde missie; 'Customs Fast Track' kun je importeren en exporteren in Easter Basin Docks, deze zijn ook voor de 100%.

Geplaatst:
Kan je daarna niet in een of andere nieuwe garage tunen ?

Arch Angels garage ofzoiet dacht ik

Er komt inderdaad een nieuwe modshop open voor je, Wheel Arch Angels. Daarvoor moet je dus eerst Wang Cars zelf kopen, en daarna de eerste missie halen. Je krijgt dan bericht dat Wheel Arch Angels toegankelijk is om auto's in te modden.

Alhier vind je een kaartje met de locatie van de modshop, rest alleen nog de auto's die je er in kan modden:

• Elegy,
  • Flash,
  • Jester,
  • Stratum,
  • Sultan en de
  • Uranus.

Als je alle Wang Cars missies gedaan hebt kan je daar ook een aantal van deze auto's vinden.

Geplaatst:

Kan je daarna niet in een of andere nieuwe garage tunen ?

Arch Angels garage ofzoiet dacht ik

Er komt inderdaad een nieuwe modshop open voor je, Wheel Arch Angels. Daarvoor moet je dus eerst Wang Cars zelf kopen, en daarna de eerste missie halen. Je krijgt dan bericht dat Wheel Arch Angels toegankelijk is om auto's in te modden.

Alhier vind je een kaartje met de locatie van de modshop, rest alleen nog de auto's die je er in kan modden:

• Elegy,
  • Flash,
  • Jester,
  • Stratum,
  • Sultan en de
  • Uranus.

Als je alle Wang Cars missies gedaan hebt kan je daar ook een aantal van deze auto's vinden.

Merci :)

Geplaatst:

maar als je het spel nou uitgespeeld hebt, kun je dan de garage nog wel kopen?

Ik heb begrepen dat namelijk Cesar ook in die cutscenes voorkomt, maar dan speelt dat zich eigenlijk af, voordat je uberhaupt in de Desert aankomt.

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel :puh:

Geplaatst:
maar als je het spel nou uitgespeeld hebt, kun je dan de garage nog wel kopen?

Ik heb begrepen dat namelijk Cesar ook in die cutscenes voorkomt, maar dan speelt dat zich eigenlijk af, voordat je uberhaupt in de Desert aankomt.

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel :puh:

Als je het spel al uitgespeeld hebt kan je zeker weten Wang Cars kopen, ongeacht in welk deel je bent. Er zijn alleen 2 vereisten die je moet hebben voldaan, je moet doet de driving school hebben gehaald, en de laatste missie in San Fierro: 'Yay Ka-Boom-Boom.' Als je het spel uitgespeeld hebt, kun je Wang Cars nog gewoon kopen hoor. Volgens mij heeft Cesar niet eens een aandeel in de Desert missies.

Geplaatst:
Als je het spel al uitgespeeld hebt kan je zeker weten Wang Cars kopen, ongeacht in welk deel je bent. Er zijn alleen 2 vereisten die je moet hebben voldaan, je moet doet de driving school hebben gehaald, en de laatste missie in San Fierro: 'Yay Ka-Boom-Boom.' Als je het spel uitgespeeld hebt, kun je Wang Cars nog gewoon kopen hoor. Volgens mij heeft Cesar niet eens een aandeel in de Desert missies.
Aleen in de missie Hijack wanneer je voor Toreno een truck moet stelen, dan moet je samen met Cesar op een motor. Maar eigenlijk speelt de missie zelf in SF, waar de truck rijdt en je moet 'm brengen in Doherty.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...