Jump to content

Domme polities


Lance Vance Dance

Domme polities  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vindt jij ervan dat de polities ineens verschil zien als je jouw stijl in kleren/auto veranderd?

    • Belachelijk, dit kan natuurlijk nooit
      2
    • Wel raar, maarjah ik zal het niet uit het spel willen hebben
      5
    • Wat boeit het, het is maar een spelletje
      7
    • Het is cool, want nu kan ik lekker ontsnappen
      2
    • Geweldig, kan ik hem steeds klappen en snel omkleden en de reeks weer opnieuw doen
      0
    • Abnormaal goed, wie zegt dat agenten in het echte leven snugger zijn dan?
      1


Recommended Posts

De polities in de GTA games zijn best dom en dat is grappig. Natuurlijk begrijpen we allemaal het volgende wat ik nu ga vertellen, want we zijn niet anders gewend. Maar denk er eens even over na als dat in het echte leven hetzelfde zal zijn. Dan zouden we nu veel meer criminaliteit hebben enzo.

De agenten zien ineens verschil wanneer je een ander truitje aantrekt of je een ander autokleurtje neemt. Op afstand lijkt het misschien logisch, maar ze staan er nota bene met de neus boven op. Als jij in een winkel een agent achter je aan hebt en je ruilt van kleren wordt je toch zeker alsnog opgepakt?

Probeer in het echte leven als je een criminele achter grond hebt wat bewegingen te doen en 2 rondjes te lopen. Misschien raak je zo de aandacht van de politie wel kwijt (cheaten).

(dit voelt echt als een recentie aan haha :bonk:)

Lance Vance Dance

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt er inderdaad je vraagtekens bij zetten, maar er moeten gewoon manieren zijn om weer van de politie af te komen.

Als de politie achter iemand aanzit in het echt, en hij trekt andere kleren aan, wordt hij alsnog opgepakt.

Als iemand achtervolgd wordt in een auto, en deze krijgt een andere kleur, laten ze deze niet meteen weer gaan.

Als iemand in het echt door een steekpenning heenrijdt (kan al helemaal niet).

Als iemand in het echt even 6 uur binnenshuis zit, gaat de politie meestal naar binnen. (tussendoor opslaan)

In dat geval zou er geen enkele mogelijkheid zijn om aan de politie te ontkomen, waarschijnlijk snappen ze bij R* ook wel dat dit niet de meest realistische manieren zijn, maar zijn er gewoon geen betere opties. Wat ik nog wel leuk zou vinden is dat je je wanted level kwijt kunt raken door gewoon te ontsnappen aan de politie, maar dat is weer onmogelijk, waar je ook heen gaat, de politie staat meteen bovenop je neus. Dat is net zo onrealistisch, maar waarschijnlijk erg moeilijk te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...