-Richard- Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 het is gewoon nog waar ook!!!Ik liep vandaag tussen de bomen op die berg, en hoorde inderdaad een raar geluid. Ben meteen op onderzoek gegaan, maar niets gevonden. Maar waarom dan dat rare geluid denk ik dan... Misschien heb ik wat over het hoofd gezien. Niemand anders heeft het al gehoord? :huh: Waar heb je het ergens gehoort??Dat gebeurde ook bij mij, bij die U. jump zeker? En jawel daar gebeurde het Waar ik het precies gehoord heb weet ik niet. Maar het was niet in de buurt van het pad... Volgens mij als van het pad afgaat, dan kom je op een plek waar je een soort van tunnel hebt. Daar bovenop staan bomen. En op die plek hoorde ik het. B)
Lennert Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Azo, ik ga morgen daar eens kijken.
easter egg Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 ze zeggen dat die savonds op de berg ergens rondloopt maar je kan hem alleen zien zonder camera :angry:
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 ze zeggen dat die savonds op de berg ergens rondloopt maar je kan hem alleen zien zonder camera :angry: Ik neem aan dat dat gezegd wordt omdat hij niet bestaat. Op deze manier is het moeilijker om hem te bewijzen...
easter egg Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 ja dat wel maar toen ik boven op de berg was ben ik met een auto van de berge gegaan (mount chiliad) en toen zag ik wat grijs naast mij en toen floog mun auto in brand en was ik dood want hij ontplofte maar ik had toen geen camera bij mij.
Revan Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Loactie zal ook wel fijn zijn + met wat meer details Weetje HOE groot die F*cking berg is :rolleyes:
easter egg Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 zoon 100 meter hoog en de naam mount chiliad en het is in de 2 e wereld B)
Revan Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Jah zo'n 100 meter hoog , WTF heb je daar nou weer aan.. Geef is aan op de map of vertel wat meer, hoe laat wanneer enzz geen halve zinnen :ph34r:
Sasuke Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Tegenwoordig komen er steeds kleinere vage kinderen op 't forum.. <_<
Sasuke Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 zoon 100 meter hoog en de naam mount chiliad en het is in de 2 e wereld B)??ja jij ??Haha.. :blink: Jij heb zeker nog nooit op andere forums gezeten hè kid ? :rolleyes:
De Gta Master Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 ja jij Klote je bent zeker 10? Gaan we zo doen: Nee Jij Nietus welles nietus ... <_< ga ff knikkeren..
easter egg Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 knikkeren wat is dat ow jij weet dat wel jij bent zeker iemand van de kleuterschool
Recommended Posts