Jump to content

Monster op Mount Chilliad??


joep

Recommended Posts

ik denk dat hij er wel moet rondlopen.

maar soms hoor je weer dat die in back o beyond loopt bij de spook auto s daar heb je ook zooon moddermeertje met een lichtgevende steen mischien moet je daar een paar dagen rondhangen. :o

We kunnen aannemen over easter-eggs wat we willen, maar het levert zo weinig op (veel posts, dat wel, maar of iedereen daar op zit te wachten...)

Kom met bewijzen en als die er niet zijn: gebruik je tijd nuttig om ze te zoeken en niet veel onzinnige posts te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • easter egg

    15

  • Lennert

    13

  • Sasuke

    10

  • GTA 0wn3r

    8

ze zeggen een yeti of bigfoot en ze zeggen dat die niet bestaat en sommige zeggen van wel lekkuh makkelijk. :blink:

Oordeel zelf:

Het spel is in de VS de 26e uitgekomen (en bij ons 2 dagen later), bijna een maand geleden. In die tijd is het kennelijk nog niemand in de hele wereld gelukt om screen / videos te maken van de volgende zaken:

- Aliens

- Ufo's

- Bigfoot.

- Lijken tussen de gewassen

Uiteraard bewijst dit niet 100% dat ze niet bestaan, maar de kans dat ze er wel zijn is wel erg klein, anders hadden we daar best wel bewijs van gezien.

En er zijn altijd grappemakers die vol blijven houden dat ze iets gezien hebben, maar de camera niet bij de hand hadden (je kunt het spel op pauze zetten en uren naar een camera zoeken).

Of er wordt gepost: ik ga nu een foto maken en die zet ik zo online. Ik weet niet meer in welke thread dat was, maar het was al dagen geleden en nog steeds niets gezien...

En nog een ander mooi verhaal: je kunt Bigfoot niet zien door je camera. Leuk gevonden, dat wel.

ja ik dacht dat ik een ufo had gezien en ik had ook gezegd dat ik een filmpje van had gemaakt, ik had het in de ufo treath gepost. Maar wat ik had gefilmd was gewoon een vogel. Het was een bug in mijn game dat sommige vogels hun vleugels niet meer uitslaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, na dat ik dat flimpje van je had gezien, ging ik er ook opletten.. Ik denk dat je gewoon een Ufo moet zien weetje wat er in die bar te zien is opsommige foto's en niet naar 1 of ander vaag lichtje dat knippert of vel groot licht.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat ik bigfoot heb gezien toen ik de hotring code deed en van de mount chiliad ging zag ik naast mij iets grijs staan maar toen floog ik over de kop en ontplofte me auto en was ik dood dat was wel shit. <_<

Klinkt geloofwaardig ik heb nog steeds geen monster gehoord en ga ook niet meer verder zoeken!

Link to comment
Delen op andere websites

jah ik heb de zoektocht ook stil gezet , ben lekker bezig met wagens tunen veel leuker en beetje de stad vervelen met me flamethrower :D

Droog kloot..

Naar Big Foot ben ik allang gestopt met zoeken.. Hou mij nu meer bezig met een weg zoeken om het ondergrondse lab van AREA 69 <_< in te komen..

Blijkt lastiger dan ik dacht.. De luchtschacht waar je uit vliegt die is in mijn gedachtes verwijderd.. om het makkelijker te zeggen.. :angry: Ik WEET NIET MEER WAAR DIE ZIT !!!!:angry: *is boos aan het wezen op zijn hersens*....

Iemand? :( Plaatje? Van de luchtschact :(

Link to comment
Delen op andere websites

jah ik heb de zoektocht ook stil gezet , ben lekker bezig met wagens tunen veel leuker en beetje de stad vervelen met me flamethrower  :D

Droog kloot..

Naar Big Foot ben ik allang gestopt met zoeken.. Hou mij nu meer bezig met een weg zoeken om het ondergrondse lab van AREA 69 <_< in te komen..

Blijkt lastiger dan ik dacht.. De luchtschacht waar je uit vliegt die is in mijn gedachtes verwijderd.. om het makkelijker te zeggen.. :angry: Ik WEET NIET MEER WAAR DIE ZIT !!!!:angry: *is boos aan het wezen op zijn hersens*....

Iemand? :( Plaatje? Van de luchtschact :(

Die luchtschacht heb ik ook gezocht, maar niet gevonden. Bij 1 van de zuidelijk torens zit een vierkante plaat in de grond. Dat zou een 'deur' van de silo kunnen zijn.

Is er niet iemand die nog een savegame heeft van voor die missie en hem opnieuw kan spelen om te kijken waar je uitkomt? Ik heb hem helaas niet, misschien kan ik nog iets op het net vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle missies van de truth zo laten staan en er niet overheen gesaved.

Anyway, waar je erin kon bij die missie, kan je er daarna niet meer in, want dat rooster kan je dan wel kapot schieten, maar is toch dicht.

( snapt iedereen t nog?)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle missies van de truth zo laten staan en er niet overheen gesaved.

Anyway, waar je erin kon bij die missie, kan je er daarna niet meer in, want dat rooster kan je dan wel kapot schieten, maar is toch dicht.

( snapt iedereen t nog?)

Wat ik bedoelde is het punt waar je het complex verlaat nadat je The Black Project hebt gevonden.

En wat ik niet wil begrijpen :-) is waarom R* zo'n heel complex maakt voor maar 1 missie...

Link to comment
Delen op andere websites

En wat ik niet wil begrijpen :-) is waarom R* zo'n heel complex maakt voor maar 1 missie...

Juist! Dat vind ik ook vaag. Ik ga nu meteen op onderzoek uit, ik wil wel eens weten of je nou naar binnen kan of niet. <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle missies van de truth zo laten staan en er niet overheen gesaved.

Anyway, waar je erin kon bij die missie, kan je er daarna niet meer in, want dat rooster kan je dan wel kapot schieten, maar is toch dicht.

( snapt iedereen t nog?)

Wat ik bedoelde is het punt waar je het complex verlaat nadat je The Black Project hebt gevonden.

En wat ik niet wil begrijpen :-) is waarom R* zo'n heel complex maakt voor maar 1 missie...

Ik ga zo die missie wel ff opnieuw spelen.

Kijken waar je er inderdaad uit vliegt met je jetpack...

Link to comment
Delen op andere websites

Ok ik heb de missie opnieuw gedaan, en ik kan nu rustig rondkijken, omdat ik alle mannetjes in de basis heb neergeknald...

Het punt waar je uit komt vliegen met je jetpack, is vlakbij het rooster. Als je voor de 'normale' ingang staat (die waar je eigenljik echt door zou moeten in de missie 'Black Project' ) dan loop je iets naar links, en dan ligt er naast die watchtower een luik in de vloer, in de vorm van een vierkant.

Dit is de plek waar je uit vliegt met de jetpack in de missie 'Black Project', nu kijken of je er op een of andere manier ook overdag in kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...