Jump to content

Monster op Mount Chilliad??

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb al UREN doorgebracht rond the panoptican, heb m nooit gezien maar die vent met die baard, van die screens die rondgingen, die loopt gewoon rond in Bleuberry, en in Blueberry hebben de peds het bijna allemaal over varkens, dus dat die vent 'come here piggy' zegt zal niet veel bijzonders zijn. Nu is het wel zo dat die gast een redelijke vergelijking toont met die serial killer die 60 h*eren aan zijn varkens had gevoerd nadat hij ze aan stukken had gekettingzaagd. Dus het zou een referentie (egg) kunnen zijn naar die gast.

Ben m nog nooit tegen gekomen in the panoptican. en wat betreft al die andere geruchten over killers, bigfoot, aliens, ufos. Das gewoon allemaal gelul, tis idd erg leuk om het er over te hebben en ernaar te zoeken, vind ik ook. Maar in al die tijd dat het spel uit is heeft NOG NIEMAND IETS GEVONDEN.

Lijkt mij wel duidelijk...

Ik ben hem nog niet tegen gekomen maar de killer staat wel bij de easter eggs. Dus deze easter egg is al bewezen, anders komt hij niet bij de easter eggs te staan.

En ik blijf geloven dat de killer erin zit. Want voor zijn hut ligt een kettingzaag en hij heeft ook een kettingzaag bij, dus...

Ja maar het feit blijft dat die ketting zaag niet op een boerderij ligt maar bij een houthakkerij ;) Ga daar maar eens over nadenken :puh: En daarom geloof ik niet in die killer ... :)

• Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• easter egg

15

• Lennert

13

• Sasuke

10

• GTA 0wn3r

8

Geplaatst:
ik denk dat ik bigfoot heb gezien toen ik de hotring code deed en van de mount chiliad ging zag ik naast mij iets grijs staan maar toen floog ik over de kop en ontplofte me auto en was ik dood dat was wel shit. <_<

je zal de panicate killer gezien hebbe

Die schreeuw zal ook van die killer zijn

man we moete egt wel een afspraakje maken met een gast die werktr voor GTA SA

Het is de panopticon killer. :)

En de killer zal je nooit op de mount chiliad tegen komen, die kom je alleen 's nachts tegen in zijn hut.

Oja?

Kan je dat? Ik heb hem nog nooit gezien op de aangewezen plak in de thread over "The Panoptican Killer".

Heb jij hem dan al eens gezien? Heb jij hem dan al eens horen zeggen: "Piggy, I'm Gonna get you piggy!".

En heb je dan een plaatje ervan/map waarop staat waar het is. Plus dag en tijd graag. :) Tot die tijd neem ik maar gewoon aan dat dit wederom een verzonnen Easter Egg is. :)

Ik heb al UREN doorgebracht rond the panoptican, heb m nooit gezien maar die vent met die baard, van die screens die rondgingen, die loopt gewoon rond in Bleuberry, en in Blueberry hebben de peds het bijna allemaal over varkens, dus dat die vent 'come here piggy' zegt zal niet veel bijzonders zijn. Nu is het wel zo dat die gast een redelijke vergelijking toont met die serial killer die 60 h*eren aan zijn varkens had gevoerd nadat hij ze aan stukken had gekettingzaagd. Dus het zou een referentie (egg) kunnen zijn naar die gast.

Ben m nog nooit tegen gekomen in the panoptican. en wat betreft al die andere geruchten over killers, bigfoot, aliens, ufos. Das gewoon allemaal gelul, tis idd erg leuk om het er over te hebben en ernaar te zoeken, vind ik ook. Maar in al die tijd dat het spel uit is heeft NOG NIEMAND IETS GEVONDEN.

Lijkt mij wel duidelijk...

Dat bedoel ik dus,

Uren lang rondstruinen en niets vinden.

Dit is volgens mij net zoals de big foot een niet bestaand personage...

Geplaatst:
ik zit net wat op internet te rotzooien en ik vind deze foto

DSCF09876.jpg

ik vin dat ding op de achtergrond wel duidelijk op een monster lijken.

ik vind deze echt Masterlijk maar heb nooit gezien ik ga snel ff kijken want ik benm druk met foto's maken in san fierro ga snel ff naar dit kijken

Geplaatst:
het lijkt wel hetzelfde maarja niet dubbel posten ;)

Dubbel posten? <_< Het zijn 2 totaal verschillende berichten, Dubbel posten; daar versta ik onder 2 maal dezelfde inhoud in een bericht. ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik zat op mun quad in de bergen en ik hoorde een soort dof gerommel ik weet niet wat het is... :o :o

Geplaatst:

@ neophyte

klopt die minnimap wel op die screen???

cj is in het bos, maar op die minimap is cj in de desert??

Geplaatst:
@ neophyte

als je het mij vraagt is die screen NEP overduidelijk ;)

Geplaatst:

LoL Tuurlijk is die screen nep dat plaatje zit gewoon standaard op de site van gta sa dat CJ op een moter zit iemand heeft gewoon ff zow beest achter boompje neergezet... Maar omdat het plaatje van de site is zit er geen radar bij dus heeft diegene maar ff snel geknipt en geplakt op het plaatje... Waardoor het radar gedeelte niet klopt...

Maar voor diegene die dit willen geloven doe je best :)

Geplaatst:
LoL Tuurlijk is die screen nep dat plaatje zit gewoon standaard op de site van gta sa dat CJ op een moter zit iemand heeft gewoon ff zow beest achter boompje neergezet... Maar omdat het plaatje van de site is zit er geen radar bij dus heeft diegene maar ff snel geknipt en geplakt op het plaatje... Waardoor het radar gedeelte niet klopt...

Maar voor diegene die dit willen geloven doe je best :)

En wat helemaal nergens op slaat is dat die plek o de radar volgens mij helemaal niet bestaat. ik had gewoon ven voor de lol gekeken waar dat dan moest zijn, maar die plek staat niet op mijn kaart.

HEEL NEP dus!

Geplaatst:

Overigens zie je op de radar dat CJ op een weg rijd... Terwijl hij op het plaatje op gras rijd :puh:

Geplaatst:
Overigens zie je op de radar dat CJ op een weg rijd... Terwijl hij op het plaatje op gras rijd :puh:

En om het helemaal gek te maken, zou CJ nu van de weg in het water moeten rijden. Maar hij rijd een heuvel op...

Geplaatst:
ik zit net wat op internet te rotzooien en ik vind deze foto

DSCF09876.jpg

ik vin dat ding op de achtergrond wel duidelijk op een monster lijken.

ik vind deze echt Masterlijk maar heb nooit gezien ik ga snel ff kijken want ik benm druk met foto's maken in san fierro ga snel ff naar dit kijken

Das gewoon er op geplakt lol dat zie je toch direct en de Mini map klopt ook niet

Geplaatst:
@ neophyte

Ja je hebt gelijk :lol: ah ja ik heb niks gezien daar ben stuk of 80× heen een weer gaan rijden heb 3× aan die fiets race gedaan en heb niks gezien.

Kort om bullshit, en ik zag niet eens dat die radar niet klopt en in desert heb je niet zo hoge bomen. <_<

En het is ook erg toevallig dat je als je tussen de bomen rijd een foto gaat maken of je vriend, dat zie je niet zo gauw-zo'n ding tussen de bomen door.

Geplaatst:

Dat Bigfoot niet bestaat is nu wel duidelijk ondertussen en fake screens hebben we al genoeg gezien.

SLOT

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...