Ice Banana Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Hi Dudes,ik heb wat hulpjes nodig bij THP 8 In het level Fun park is er een opdract die Puzzle Time heet,maar ik zit er vast,ik kan 1 "bord" stickerslappen (de rechtse) meer die andere niet op de intro van die opdracht zie je welke bars je moet grinden,De allereerste blijkbaar,maar op die bar raak ik er niet,zelfs niet met een kicker en de ramp ,Hoe moet je dit doen? (bedoel dan de hele opdracht)... IB Reageren
thug Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Het is denk ik ingewikkeld om te zeggen. Ik heb er ook vast gezeten. Eigenlijk is het niet moeilijk, zet gewoon overal "kickers" (klein ramkes). Zo heb ik het gedaan. Vergeten, je moet proberen te grinten op die rails van boven. Normaal kun je ze zien. >>> Door Dutchy3010: Ik heb de hoofdletters even in kleine letters veranderd, en daarnaast wat interpunctie toegevoegd .<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.