Jump to content

Games te duur?

Te duur?  

62 leden hebben gestemd

1. 1. Te duur?

• Ja, ik krijg zakgeld.
      38
    • Ja, ik krijg loon (ik werk).
      7
    • Nee, ik krijg zakgeld.
      10
    • Nee, ik krijg loon (ik werk).
      3
    • Ik krijg geen zakgeld en loon, En vind ze ook te duur.
      4
    • Ik krijg geen zakgeld en loon, En vind ze niet te duur.
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
ze zijn te duur,

wist je nog toen ze rockstar aanklaagde omdat er nog restanten voor sexspelletjes in zat (hot coffee mod)

dan wouden LA de winst van rockstar in LA (10.000.000) terug eisen.

10millioen omzet, de kosten om het spel te maken zijn er al afgehaalt. dus ze verdienen dus duidelijk wel genoeg

Omzet is de winst zonder de kosten eraf gehaald. dus wat je zegt dat het 10 miljoen omzet - de kosten is klopt niet want dan is het namelijk de winst. in LA wonen ruim 3 en een half miljoen mensen. ook als het 10 miljoen winst is in LA lijkt het me vreemd. ik heb gelezen dat ze aan games zon 10 euro per verkochte game winst maken, dan zouden ze 1 miljoen exemplaren in LA moeten verkopen. wat me raar lijkt omdat ik niet denk dat 1 op 3 zon spel koopt :)

Misschien was het de omzet, maar dan maken ze er dik verlies op

Bewerkt: door Dikbuik
  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Piet-Herr

4

• Dikbuik

3

• Jowx

1

• Rayman800

1

Geplaatst:

ze zijn te duur,

wist je nog toen ze rockstar aanklaagde omdat er nog restanten voor sexspelletjes in zat (hot coffee mod)

dan wouden LA de winst van rockstar in LA (10.000.000) terug eisen.

10millioen omzet, de kosten om het spel te maken zijn er al afgehaalt. dus ze verdienen dus duidelijk wel genoeg

Omzet is de winst zonder de kosten eraf gehaald. dus wat je zegt dat het 10 miljoen omzet klopt niet. ook lijkt het me vreemd omdat er in LA ruim 3 en een half miljoen mensen wonen. ook als het 10 miljoen winst is in LA lijkt het me vreemd. ik heb gelezen dat ze aan games zon 10 euro per verkochte game winst maken, dan zouden ze 1 miljoen exemplaren in LA moeten verkopen. wat me raar lijkt omdat ik niet denk dat 1 op 3 zon spel koopt :)

Misschien was het de omzet, maar dan maken ze er dik verlies op

Inderdaad, nu je het zegt. Die tien miljoen omzet ging om heel California, niet alleen om L.A.

Geplaatst:

eigenlijk zijn spellen idd veel te duur :N €60 kan je zo aan andere dingen besteden :Y niet normaal eigenlijk majah we moeten er mee leren leven ;)

Geplaatst:

Ik vindt het zelf ongelofelijk duur. Het is niet zo'n moeite om er 10 of 15 euro vanaf te halen.

60 euries vindt ik wat te duur. Eigenlijk Naaierij want als je kijkt naar japan of amerika zijn ze daar stukken goedkoper

Geplaatst:
Ik vindt het zelf ongelofelijk duur. Het is niet zo'n moeite om er 10 of 15 euro vanaf te halen.

60 euries vindt ik wat te duur. Eigenlijk Naaierij want als je kijkt naar japan of amerika zijn ze daar stukken goedkoper

Dat komt omdat ze er daar minder belasting over betalen dan wij. En als je je games 10 euro goedkoper wil hebben, weet ik nog wel een paar webshops waar je ze kunt kopen.

Geplaatst:

Ik vind ze hier ook veel te duur. Vooral in vergelijking met andere landen. Ik weet dat het een beetje door de belastingen komt, maar niet alles. Het wordt namelijk maar een klein beetje duurder van de belastingen en dit is echt veel duurder.

Geplaatst:

Toen ik een jaar of 8 was. das nu dus 16 jaar geleden, had ik een Nintendo (8bits :puh:) en zelfs daar koste een spel al zo rond de 120 tot 149 gulden voor. Dus de prijzen met vroeger zijn echt niet gestegen. En de kwaliteit is 100 x beter geworden :)

Dus nee

Geplaatst:

Aan de ene kant zijn ze wel wat duur,

maar aan de andere kant zijn de nieuwe spelletjes

van de PSP goedkoper dan sommige van de PS2 of 3.

Geplaatst:

ik vind het niet echt te duur, want je moet ook wat van je zakgeld kopen, maar ik koop ook niet al te vaak, maar alleen als ik me spel heb uitgespeeld.

Geplaatst:

Ik vind het wel te duur, en trouwens sommige spellen voor de Xbox 360 zijn zelfs 67,99. Dat vindt ik dus echt veel te duur, maar ja we moeten er maar mee leren leven :-(

Geplaatst:

Qua prijs vind ik games best wel duur. Ik vind 60 euro best wel duur voor een spel. Gelukkig heb ik het geduld om te wachten. Ik kijk meestal op meerdere plaatsen voordat ik een spel echt ga kopen. Ik heb op Vice City Stories meer dan 10 euro bespaard door op meerdere plaatsen te kijken. Maar tegenwoordig krijg je meer waar voor je geld. De meeste spellen zijn veel beter geworden qua graphics en onlinefuncties.

Geplaatst:

ik vind games net ietsje te duur (vooral xbox 360 games). ik maak wel eens uitzonderingen, maar ik vind soms dat je beter kan wachten tot games goedkoper worden (half jaar tot een jaar).

Geplaatst:
Vinden jullie games nou eigenlijk te duur? Ik wel, 50-60 euro voor een videospelletje is toch wel veel. Games zijn natuurlijk wel héél leuk, maar 50 euro is wel aardig duur. Vooral als je nog zakgeld krijgt :clown:

volledig mee eens.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...