Jump to content

Games te duur?

Te duur?  

62 leden hebben gestemd

1. 1. Te duur?

• Ja, ik krijg zakgeld.
      38
    • Ja, ik krijg loon (ik werk).
      7
    • Nee, ik krijg zakgeld.
      10
    • Nee, ik krijg loon (ik werk).
      3
    • Ik krijg geen zakgeld en loon, En vind ze ook te duur.
      4
    • Ik krijg geen zakgeld en loon, En vind ze niet te duur.
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

50 - 60 euro vind ik veelste duur voor een game. Dat moet voor mij wel 30 - 40 euro zijn. Dat is wel redelijk. :puh:

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Piet-Herr

4

• Dikbuik

3

• Jowx

1

• Rayman800

1

Geplaatst:

Ik vind games tegenwoordig ZEER duur (vooral games bij de nieuwe consoles).ik vind dat prijs van de nieuwe games ongeveer tussen de 25-35 euro hoort te liggen en oudere 20- euro. :N

Geplaatst:

Ik vind de games te duur maar heb een oplossing.

Stop iedere dag voor je naar bed gaat al het kleingeld uit je portomonnee(munten dus :puh: ) in een grote glazen pot(of iets dergelijks). Ik heb zo om het halfjaar ongeveer een grote pot vol met kleingeld en meestal is dat we zo'n 200/300 euro! Als die vol is stort ik alles bij de bank en koop een paar games. Dus om het halfjaar ongeveer koop ik een lading games.

Maar ik koop ook wel af en toe tussendoor eengame van mijn loon hoor ^_^

gratz,

Boris H.

Geplaatst:
Ik vind games tegenwoordig ZEER duur (vooral games bij de nieuwe consoles).ik vind dat prijs van de nieuwe games ongeveer tussen de 25-35 euro hoort te liggen en oudere 20- euro. :N

Ik wil hier even een reactie opgeven.

Veel mensen denken te dom na, ze denken dat een spel maken net zo lang duurt als 1 druk op de knop, een game maak je niet in 1 minuut of 1 dag of 1 week, deze producite kan jaren, JA JAREN!! duren.

Niet zoals een mod maken wat ook lang duurt... nee dit duurt erg lang.

Downloaden?

Leuk he gratis je spelletjes binnen halen vind je niet? En wanneer wil jij nu eens die nieuwe Battlefield? Of die nieuwe Pro evolution Soccer? Wanneer je tot 2010 blijft downloaden? Ik denk dat het spel niet eens meer bestaat. Door downloaden verpest je de mensen hun inkomen, er wordt minder verkocht, men verdient niks meer, wat gebeurt er met een bedrijf? Leid verlies van een miljoen (productie kost dus veel naast vrijetijd en werktijden) en wat gebeurd er dan? Bedrijf raakt falliet... En tja en je nieuwe spel dan? Daar kan je naar fluiten.. Wat wil je dan? Ouwe spelletjes spelen op je nieuwe pc?

Denk na mensen laat hen ook genieten van de prijs die ze vragen, want een game maken kost GELD, BAKKEN MET GELD.

Ik vind ook games duur, maar dat belet me er niet van dat ik ze niet koop.

Dus je kan wel zeggen 20-30 euro maar dan leiden ze ook verlies!!!

Geplaatst:

Gamen is gewoon een dure hobby. Daarom is het soms vervelend dat je lang moet sparen of wachten op een feestdag. Daarom lees ik tegenwoordig ook eerst meerdere revieuws/resensies voordat ik wat koop.

Geplaatst:

Ikk vind spellen erg duur ja, maar wt doe je eraan.

Ik denk ook dat je er veel meer aan verdient als je het goedkoper maakt, de game pulisher verliest veel klanten door de hoge prijs. Maar de klanten komen weer terug als het goedkoop word, ik denk dat game publishers miljoenen euro's misloopt door de prijs.

Geplaatst:
Ikk vind spellen erg duur ja, maar wt doe je eraan.

Ik denk ook dat je er veel meer aan verdient als je het goedkoper maakt, de game pulisher verliest veel klanten door de hoge prijs. Maar de klanten komen weer terug als het goedkoop word, ik denk dat game publishers miljoenen euro's misloopt door de prijs.

denk ik ook, 10 euro eraf is al genoeg. je verkoopt dan meer en de illegale handel word steeds minder...

Geplaatst:

Ik krijg zakgeld, en ik vind games alsnog te duur.

Ik heb ook geen baan(tje) ofzo, aangezien ik daar niet veel zin in heb.

60 euro meestal voor een gloednieuwe Xbox/PS2 game.

En vaak 50 euro voor een gloednieuwe PC game.

Laten ze het maar op 30 euro in Ned. proberen!

Geplaatst:

Ik vind het toch wel Duur zon Spel :(

Nu Gta San Andreas Platina kost nog 30 euro :puh: mischien niet veel maar als het nu 25 zou kosten dan houd je toch 5 euro over he ^_^

Geplaatst:

Ik vind het inderdaad te duur hoor. Maar de mensen die hebben zitten zwoegen achter de coputer om een goed computerspel in elkaar te zetten moeten ook wel wat verdienen hoor.

Geplaatst:

Ze zijn eigenlijk wel duur ja. Met geluk heb je een Xbox 360 game voor 54 euro. maar meestal in de 60 euro. Voor een Disc dat nog snel kapot kan gaan vindt ik wat te duur.

Geplaatst:

Ik vind de games ook veelste duur vooral de console games. maar dat komt omdat de makers van de consoles ook geld willen hebben.

opzich is het duur maar als je een goed spel heb voor 50 euro heb ik het er wel voor over.

ik bedoel heb maar 7 Playstation 2 spellen niet echt veel maar het zijn allemaal dure spellen en ik heb er nog plezier van. want je bent evenveel kwijt als je 30 spellen heb voor allemaal 20 euro.

maargoed het is over het algemeen best duur en ik koop ook niet zoveel games ik ga meer games op de

computer kopen want dat is toch goedkoper en het heeft mooier beeld. :Y

Maar een spel zoals Gta Sanandreas die was wel me beste koop ooit voor 59 euro, want het blijft nog steeds leuk dat spel :klap:

en als straks de Ps3 uitkomt dan kost de console volgens mij al 400 euro en dan zal een spel wel 60 euro kosten of 70. of ik kan het mis hebben :-(

maar spellen zijn duur ja :sst:

Geplaatst: (bewerkt)
en als straks de Ps3 uitkomt dan kost de console volgens mij al 400 euro en dan zal een spel wel 60 euro kosten of 70. of ik kan het mis hebben :-(

De Playstation 3 kan je (vanaf 3 maart) in 2 variaten verkijgen; eentje van € 499,- met een 20 GB hardeschijf en eentje van € 599,- met een 60 GB hardeschijf. De 'standaardprijs' voor games word daarbij omhooggegooid naar € 79,99. ;)

Edit: natuurlijk Jowx, bedankt voor het 'invallen'! :)

Bewerkt: door SamShine
Geplaatst:
De Playstation 3 kan je (vanaf 3 maart) in 2 variaten verkijgen; eentje van € 499,- met een 20 GB hardeschijf en eentje van € 599,- met een 60 GB hardeschijf. De 'standaardprijs' voor games word daarbij omhooggegooid naar € 79,99. ;)

Als aanvulling op bovenstaande komt de PS3 op 23 maart uit, zal wel een tikfoutje geweest zijn. En daarnaast is de 'goedkope' versie niet beschikbaar bij de launch in Nederland, of die later wel beschikbaar wordt is nog onduidelijk. De standaardprijs voor games ligt nog steeds op €69,99, dus een tientje minder dan hierboven staat. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...