Jump to content

probleem in Burning Desires


express

Recommended Posts

Hallo. Ik heb 2 dagen geleden het spel gekocht.

Als ik de missie Burning Desires aan het doen ben gaat het mis. Ik heb het meisje gered uit het huisen ik breng haar naar huis. Als ik de auto voor haar huis op de stoep parkeer en ze stapt uit gaat het mis. Het meisje loopt weg en verder gebeurt er niks meer. ik kan niet meer wegrijden of uitstappen. Op start drukken werkt ook niet meer. De mensen en de autos om me heen blijven wel gewoon doorgaan.

Iemand een idee wat mijn probleem is? Ik vind het namelijk sonde als je een duur spel koopt dat je dan niet verder kan.

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • express

    10

  • MonSteR

    9

  • BrokenTable

    3

  • GTA 0wn3r

    3

Hmn.. Het is mij niet overkomen.. Dus neem ik een voorbarige conclusie en zeg dat het waarschijnlijk aan je ps2 ligt.

een oplossing is het uitzuigen van stof met een stof zuiger, dat is wel een beetjt tricky maar gewoon niet de ps2 open maken en via de roostertjes proberen..

Of je lens is vies :) dat kan ook nog.. maak die dan schoon met spul dat ervoor gemaakt is en niet je vingers :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net met de stofzuiger alle roostertjes en gaten gehad maar het gebeurt nogsteeds. Het valt me ook op net voordat het gebeurt dat het vrouwtje door het beeld heen flitst.

Hmm..

Dan heb je naar alle waarschijnlijkheid een bug op je CD zitten.. GEEN idee hoe dit kan maar helaas.. tenzij iemand anders een betere redenering heeft ..

deur op slot?

Link to comment
Delen op andere websites

Het zelfde probleem bij dezelfde missie?

terug naar de winkel dus?

Zou je kunnen doen.. Ligt er dus helemaal aan wanneer je hem gekocht hebt.

Omdat 2 mensen er last van hebben en de rest niet is dus geen algemeen probleem :) Ik heb em allang uitgespeeld namelijk :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

een keer erin blazen mag zeker ook niet :o

waarin? in je ps2 dvd input? jahoor doe ik ook zovaak.

check ff of er krasjes op zitten en ga anders met het bonnetje naar de winkel...

maar ik zal het eerst nog een paar keer proberen als ik jou was ;)

succes.

Link to comment
Delen op andere websites

een keer erin blazen mag zeker ook niet  :o

waarin? in je ps2 dvd input? jahoor doe ik ook zovaak.

check ff of er krasjes op zitten en ga anders met het bonnetje naar de winkel...

maar ik zal het eerst nog een paar keer proberen als ik jou was ;)

succes.

niet blazen waar de ventilator zit, anders blaas je het stof naar binnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo. Ik heb 2 dagen geleden het spel gekocht.

Als ik de missie Burning Desires aan het doen ben gaat het mis. Ik heb het meisje gered uit het huisen ik breng haar naar huis. Als ik de auto voor haar huis op de stoep parkeer en ze stapt uit gaat het mis. Het meisje loopt weg en verder gebeurt er niks meer. ik kan niet meer wegrijden of uitstappen. Op start drukken werkt ook niet meer. De mensen en de autos om me heen blijven wel gewoon doorgaan.

Iemand een idee wat mijn probleem is? Ik vind het namelijk sonde als je een duur spel koopt dat je dan niet verder kan.

alvast bedankt

ik zelfde probleem :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ok.. Ik ben terug naar de winkel geweest waar ik san andreas gekocht heb. Ik heb daar een nieuwe cd gekregen. Hierna deed ie het nog.

Toen heb ik naar sony gebeld. Deze vertelde mij dat ik diagnose aan moest zetten. Hierna deed ie het nog.

Nu komt er een courier langs om de PS2 in te ruilen.

Is nu het probleem opgelost of is het niet op te lossen?

ligt het aan een bepaalde type ps2? <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Ok.. Ik ben terug naar de winkel geweest waar ik san andreas gekocht heb. Ik heb daar een nieuwe cd gekregen. Hierna deed ie het nog.

Toen heb ik naar sony gebeld. Deze vertelde mij dat ik diagnose aan moest zetten. Hierna deed ie het nog.

Nu komt er een courier langs om de PS2 in te ruilen.

Is nu het probleem opgelost of is het niet op te lossen?

ligt het aan een bepaalde type ps2? <_<

voor zo een klein bugje zoveel moetje hahaha :puh: (das een goeie) :D oke ff serieus ik had ook et probleem....je moet gewoon kijken of er geen autos in de buurt zijn en dan in de rode cirkel en gebruik je codes...zo ja start nieuw spel zonder codes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...