gansdar Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 hoe krijg ik een auto ge instaleerd ik weet dat het met img tool moet maar waar kan ik hem downloden dan want van gta garage krijg ik niks ge dowlod graag bij deze auto vertellen voor gta vice city 83quattromanual.zip Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 op deze site! je vind hem volgens mij tussen de downloads van vice city of san andreas (de imgtool werkt voor beide) Reageren
Goliat Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Gebruik Multi IMG, deze is te gebruiken voor zowel GTA III, VC als SA.. deze is hier te downloaden: >Klik< Verder is de tutorial(handleiding/uitleg van gebruik) >>hier<< te vinden, echter is deze weer wel voor de IMG Tool, Multi IMG en IMG-Tool zijn in het gebruik precies het zelfde alleen is IMG-Tool in het Engels en Multi IMG in het Nederlands, vertaal dan ook de termen die worden gebruikt in de tut zoals: Add -> Toevoegen Find -> Vind Rebuild Archive -> Herbouw Archief Delete -> Verwijder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.