_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Heeft iemand een tip hoe ik aan de FBI Rancher kan komen? Wiki geeft weinig informatie over dit voertuig en ook via google heb ik weinig nuttige informatie gevonden. Ik hoop dat iemand hier mij verder kan helpen. Alvast bedankt Edit: graag tips/info zonder cheats. @ Preddy: bedankt, ik denk dat het daarmee wel zou moeten lukken. Bewerkt: 10 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
SWYV Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 haal met alle plezier 5***** dan zullen de FBI's komen met dit jeep dan stelen of cheats van nooit politie voordat jij die pakt Reageren
Preddy Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 haal met alle plezier 5***** dan zullen de FBI's komen met dit jeep dan stelen of cheats van nooit politie voordat jij die pakt Een handig trucje om die trucks te pakken is door na die vijf sterren te saven bij Verdant Meadows (mocht men zover zijn). Als die trucs in de buurt waren toen je savede, staan ze nu zonder bestuurders bij de safehouse. Scheelt een heleboel armor/health om het zo te doen in plaats van het proberen te stelen. Kan ook best zijn dat het bij andere safehouses ook werkt, ik heb het eigenlijk alleen nog gezien bij VM, op de PS2. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 ik heb het ook geprobeerd maar ik weet niet of jij het met codes doet.. maar als je eerst 5 sterren hebt ( gewoon over legerbasis vliegen ) dan komen er veel van zulke FBI ranchers .. dan doe je de "politie weg code" daarna gelijk de "nooit politie code" ( die codes staan allemaal gewoon op wiki natuurlijk dan staan ze klaar en kan je hem pakken. SUCCES Groot-Duimpje Reageren
Proximitus Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 haal met alle plezier 5***** dan zullen de FBI's komen met dit jeep dan stelen of cheats van nooit politie voordat jij die pakt Een handig trucje om die trucks te pakken is door na die vijf sterren te saven bij Verdant Meadows (mocht men zover zijn). Als die trucs in de buurt waren toen je savede, staan ze nu zonder bestuurders bij de safehouse. Scheelt een heleboel armor/health om het zo te doen in plaats van het proberen te stelen. Kan ook best zijn dat het bij andere safehouses ook werkt, ik heb het eigenlijk alleen nog gezien bij VM, op de PS2. Bij je garage in Doherty heb je ook zo'n soortgelijke actie. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 ik heb het ook geprobeerd maar ik weet niet of jij het met codes doet..maar als je eerst 5 sterren hebt ( gewoon over legerbasis vliegen ) dan komen er veel van zulke FBI ranchers .. dan doe je de "politie weg code" daarna gelijk de "nooit politie code" ( die codes staan allemaal gewoon op wiki natuurlijk dan staan ze klaar en kan je hem pakken. SUCCES Groot-Duimpje Graag alleen tips/adviezen zonder cheats/codes o.i.d. en daarnaast heeft Preddy mij al voldoende informatie gegeven en is jou reactie dus onzinnig en overbodig. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Op de site cheatcc.com kwam ik het volgende tegen: Get an FBI Rancher and drive onto the Julius Thruway in Las Venturas. Start Vigilante mode and begin driving around the highway. Just stay on the highway, and you will notice that the criminals start dying for no apparent reason. Just drive for about twenty minutes to get the 150 armor award easily.Nu heb ik dit geprobeerd en het hoogste wat ik behaalde was level 5, het lukt soms wel en soms niet. Nu wil ik andere vragen om mij te helpen met het testen hiervan om erachter te komen wanneer het wel en wanneer het niet helpt. Ik had de meeste resultaten op Julius Thruway North en East, maar ook niet altijd. Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Dat is nieuw voor mij. Ik wist dat er ook zo'n truc bestaat door een willekeurige Burger Shot binnen te gaan en even te wachten, waarna er op je scherm komt dat de criminelen dood zijn. De vertaling van het stukje tekst hierboven: Neem een FBI Rancher en rij op de Julius Thruway in Las Venturas. Start de Vigilante Missies en rij rondjes op de snelweg. Blijf gewoon op de snelweg, en je zal vaststellen dat de criminelen dood gaan zonder een verklaarbare reden. Rijd gewoon twintig minuten om de 150 Armor makkelijk binnen te halen. Edit: @hieronder: Gebruik even de zoekfunctie. >>> Door Dutchy3010: Graag dit soort commentaar aan de crew overlaten.<<< Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Dat is nieuw voor mij. Ik wist dat er ook zo'n truc bestaat door een willekeurige Burger Shot binnen te gaan en even te wachten, waarna er op je scherm komt dat de criminelen dood zijn.Deze kende ik nog niet heb je hier nog wat aan toe te voegen of is het idd voldoende om 'n burger shot in te gaan? Bedankt voor de vertaling , dacht er even niet aan om het te vertalen Edit: Met dank aan Big Boss: de methode met Burger Shot is een stuk effectiever om de vigilante missie te voltooien dan m.b.v. de FBI Rancher over de Julius Thruway. Bewerkt: 13 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.