Tunix Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Zou iemand mij een mooie brush achtergrond voor een sig kunnen geven? De grootte is 320 x 130. Wat abstracte brushes en een beetje softgrunge erdoorheen. Als ik brush, valt mijn computer namelijk uit om een of andere vage reden Oja de kleur Zie hier. Alvast bedankt Bewerkt: 10 januari 2007 door Tunix Reageren
.Levi. Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Heb even snel wat achtergrondjes voor je gemaakt. Vind het erg sneu voor je, dat probleem met die brushes, dus hier een aantal achtergrondjes. Je hoeft ze niet te gebruiken als je ze niet goed genoeg vindt hoor. Ps: als andere deze achtergrondjes ook willen gebruiken, of één daar van, ga gerust je gang. Reageren
Tunix Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Heb even snel wat achtergrondjes voor je gemaakt. Vind het erg sneu voor je, dat probleem met die brushes, dus hier een aantal achtergrondjes. Je hoeft ze niet te gebruiken als je ze niet goed genoeg vindt hoor. Ps: als andere deze achtergrondjes ook willen gebruiken, of één daar van, ga gerust je gang. Natuurlijk zijn ze goed genoeg. Ze zijn erg mooi. Hartstikke bedankt! Nu kan ik eindelijk je tut volgen Reageren
.Levi. Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Natuurlijk zijn ze goed genoeg. Ze zijn erg mooi. Hartstikke bedankt! Nu kan ik eindelijk je tut volgen Gelukkig. Als je vragen hebt hoor ik ze graag he! Reageren
Tunix Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Natuurlijk zijn ze goed genoeg. Ze zijn erg mooi. Hartstikke bedankt! Nu kan ik eindelijk je tut volgen Gelukkig. Als je vragen hebt hoor ik ze graag he! Natuurlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.