Milanjans (gast) Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 ik zou graag willen weten welke gebieden je wel en welke gebieden je niet kan veroveren ---------> gang wars creeren. Ik zou ook graag willen weten wat deze kleuren betekenen: - licht groen - donker groen - licht paars - donker paars - licht geel - donker geel - wit -----------> (kan je daar ook een gang war beginnen)? Reageren
Trax Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 - licht groen - Gebied is gedeeltelijk van jou - donker groen - Het is je eigen gebied - licht paars - Gebied is gedeeltelijk van The Ballas - donker paars - Gebied is van The Ballas - licht geel - Gebied is gedeeltelijk van The Los Santos Vagos - donker geel - Gebied is van de Vagos - wit -----------> Nee, volgens mij niet. Het gedeeltelijke gedoe: Als je in een gangwar sterft, en ik meen meer als 1 wave overleeft heb, is het gebied lichtgekleurd van de tegenstander, soms is je eigen gang er. 2 wave's = lichtgekleurd van jou, eigen gang loopt er, maar ook tegenstander. Reageren
loempiaman Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 hoe donkerder de kleur hoe meer en zwaarder bewapend de gangleden zijn Reageren
Autodiefje Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 HAllo Allemaal. Ik heb een klein vraagje in verband met die gang-gebieden. Ik was eergisteren aan het rondrijden in Paradiso, San Fierro en ik zag dat dit gebied op de map lichtpaars gekleurd was. Kan je dan ook hier een gangwar starte? Ik heb er daarna wel al een tijdje rondgereden maar ik zag geen enkele ballas-gangmember. <_< Reageren
thugkai Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 was het maar zo'n feest , het kan niet jammer genoeg weet ik bijna cker, mischien een foutje anders weet ik het ook niet:S Reageren
Pablo Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Ik was eergisteren aan het rondrijden in Paradiso, San Fierro en ik zag dat dit gebied op de map lichtpaars gekleurd was. Kan je dan ook hier een gangwar starte? Ik heb er daarna wel al een tijdje rondgereden maar ik zag geen enkele ballas-gangmember. ik heb een kwartier daar rondgehangen en ben 1 groepje ballas tegen gekomen. heb ze afgeschoten maar er kwam geen gangwar. dit was ook maar het enige groepje wat ik ben tegen gekomen in dik een kwartier tyd Reageren
MuRRaYS Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Als je het spel heb uitgespeeld kan je de gebieden veroveren Maar klopt het dat ballas en vagos altijd 1 klein stukje gebied zullen overhouden.. Want bij mij hebben ze allebei 1 heeeel klein stukje land over en zie ze er nooit rond hangen om ze neer te knallen Reageren
CelicaVB Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Bij mij hebben de Balla's alleen nog 1 klein stukje (zie ik niet op het kaartje maar in de stats, en de Vago's hebben geen gebied meer) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.