gamer_edo Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 weet er iemand of het mogelijk is om film op te nemen van san andreas (ik speel het op pc) zoja,hoe dan Reageren
Shaker Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=7499 Zie 2e post! Reageren
Svenie Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Je kan gebruik maken van Fraps. Dit is een programma waarmee je filmpjes kunt op nemen op de PC. Als je je niet registreerd, dan kan je enkel 30 seconden opnemen! Als je je wel registreert, dan krijg je heel wat meer filmtijd. Je moet je zeker niets aantrekken van de langere versie, want als je over Windows Movie Maker beschikt, dan kan je gerust alle kleine stukjes aan elkaar zetten om er een mooi filmpje van te maken. Verder dacht ik dat de geregistreerde versie van Fraps niet gratis was, hier kan ik me wel in vergissen. Veel succes ermee! Bewerkt: 10 januari 2007 door Svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.