Silverbyte Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Ik ben niet echt goed met vliegtuigen en heli's, dus het zal jullie niet verbazen dat ik blijf steken bij de Flying School missies. Ik zit nu bij Circle Airstrip, maar ik bak er niks van. Dus, kan iemand deze en de volgende Flying School missie's voor mij halen? -Savepunt: Verdant Meadows -Cheats: Niet nodig Alvast bedankt namens deze brokkenpiloot!
Bling Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Gehaald: Flying School - Alles goud! Beloning: Flying Skill + Toegang tot alle vliegvelden. De Rustler, Stuntplane en Hunter spawnen vanaf heden op Verdant Meadows. Er zijn nu vier vliegmissies beschikbaar op Verdant Meadows. Tijdens het voltooien van deze missies, heb ik geen cheats en/of modificaties gebruikt. Ik wens je verder veel succes met de rest van de missies!
HerrieM Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Doe ik voor je. grrr, ik ben langzaam vandaag. Bewerkt: 10 januari 2007 door HerrieM
Recommended Posts