Milanjans (gast) Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 ik heb een paar vraagjes over de jetpack: - waarom kan je met de jetpack niet op sommige gebouwen en kunnen deze gebouwen wel met andere vliegtuigen/helikopters bereikt worden?? - kan je vanuit je jetpack alleen met pistol schieten? - is deze jetpack nouw egt zo langzaam of lijkt dat alleen zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 ik heb een paar vraagjes over de jetpack: - waarom kan je met de jetpack niet op sommige gebouwen en kunnen deze gebouwen wel met andere vliegtuigen/helikopters bereikt worden?? - kan je vanuit je jetpack alleen met pistol schieten? - is deze jetpack nouw egt zo langzaam of lijkt dat alleen zo? 1 alle vliegende voertuigen hebben een maximale hoogte, jetpack dus ook. 2 Ik an alleen SMG's schieten, maar een maatje van me zag ik ook andere wapens gebruiken, snap het nog steeds niet. 3 Heel snel issie volgens mij niet, maar je kunt wel makkelijk stukken afsnijden en daardoor tijdwinst halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 2 = 9 MM, Micro SMG, (ik denk) Tec9. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kardito Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 je kan met die jetpack niet wisselen van gun.. dus van te voren al degene pakken die je wilt gebruiken hihi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.