EXIT Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Hey, wie weet hoe ik een map naar een andere computer kan zetten doormiddel van een internet kabel die aan bijde computers vasthangt. ik zou dit graag zo snel mogelijk willen weten Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 volgens mij heet dat: Netwerk dat kan je tegenwoordig ook via een draadloze router krijgen hoe en wat weet ik niet precies maar 1 ding wel: Draadloos internet is makkelijker in te stellen dan de draad Reageren
EXIT Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 het gaat om een map van mijn desktop naar mijn laptop te zetten Reageren
Ewoud Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 volgens mij heet dat: Netwerk dat kan je tegenwoordig ook via een draadloze router krijgen hoe en wat weet ik niet precies maar 1 ding wel: Draadloos internet is makkelijker in te stellen dan de draad Voor draadloos internet moet je meer handelingen doen dan draad. De modem zal nog altijd ingesteld worden en als dat gebeurd is heb je een verbinding. Wanneer je een draadloze verbinding ga gebruiken zal je eerst nog een aantal dingen moet instellen zoals de beveiliging van je draadloze internet. ----------- Hey,wie weet hoe ik een map naar een andere computer kan zetten doormiddel van een internet kabel die aan bijde computers vasthangt. ik zou dit graag zo snel mogelijk willen weten Hier heb je een crossover utp kabel voor nodig. Met een normale UTP kabel werkt het niet. Je kan ook een hub of switch gebruiken. Hierop sluit je beide computers op aan met een straight trough utp kabel. Reageren
EXIT Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 is er dan geen mogelijk om een klein netwerk te maken en dan bestanden door te sturen? Reageren
Ewoud Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 is er dan geen mogelijk om een klein netwerk te maken en dan bestanden door te sturen? Ja, maar staan de computers die je wilt gebruiken aangesloten op dezelfde hub / switch / router / modem? Dat is er handing van te voren om te weten. Reageren
EXIT Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) de desktop maakt verbinding met een router en de laptop maakt draadloze verbinding met de router (router staat er naast dus top verbinding). ja de zelfde router HEB HET GEVONDEN OP EEN ANDER WEBSITE NA LANG GOOGLE Bewerkt: 11 januari 2007 door EXIT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.