Dx11 Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Ik hoorde dat je spellen op je xbox kan modden als je een speciale chip erin hebt, nou die heb ik. dus hoe doe ik dit precies? oeps verkeerde subforum, misschien kan iemand dit verplaatsen? Bewerkt: 10 januari 2007 door DX11 Reageren
DaBeast Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) Als je zegt dat je een chip hebt, gaat dit over illigale praktijken, en mag ik je helaas niet verderhelpen . Tevens hoort dit thuis in 'Overige Hulp'. Edit@Hieronder: Een modchip is wel degelijk illigaal . Als je daarvan in bezit bent, dan word er door de wet vastgestelt dat je Import games/Illigale games hebt. Tevens staat het in de Belgische en Nederlandse wet . Ik weet dat, omdat een vriend van me een modchip had. Zonder illigale spellen/import games. Hij moest een hoge boete betalen. Tevens is een bootcd (zoals SwapMagic voor de PS2) niet illigaal. Omdat je niet je PS2/X-Box modchipt. Maar de gekopieerde spellen blijven alsnog illigaal, tenzei je ze ook origineel hebt, en ze gekopiert hebt van jou spel-dvd. Tevens mag maar 1 van bijden DVD's tegelijk in gebruik zijn. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 11 januari 2007 door DaBeast Reageren
Schno009 Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 hoezo is een 'chip' illegaal? Dat hele ding zit er vol van! Het licht er aan wat voor een en wat je er mee wilt doen. Zolang hij geen gedownloade of gebrande spellen erop speelt, is er niets illegaals aan, toch? De PC versie modden we toch ook? We steken toch ook verschillende kaarten in onze pc. Toch? Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) hoezo is een 'chip' illegaal? Dat hele ding zit er vol van! Het licht er aan wat voor een en wat je er mee wilt doen. Zolang hij geen gedownloade of gebrande spellen erop speelt, is er niets illegaals aan, toch? De PC versie modden we toch ook? We steken toch ook verschillende kaarten in onze pc. Toch? Nou ik zal maar eerlijk zijn, ik speel geen gekopieerde spellen, wat ik wel doe, is spellen op de harde schijf zetten zodat ik de cd er niet in hoef te doen, en nee er zit ook geen grotere schijf in en de spellen die ik er op zet zijn gewoon legaal, die heb ik gewoon uit de winkel namelijk vice city en nfs carbon staan er nu op (meer past niet) ook speel ik er dvd's op af... wat dus kan zonder rc erbij te kopen... als julie dit niet legaal vinden gooi m maar dicht, ookal wil ik het dus graag leren (modden) ook heb ik nog een andere vraag wat zekerwel legaal is, (alleen soms niet slim ) namelijk: ik vond op internet dit alleen ik wil ongeveer hetzelfde doen, alleen het voordeel is dat ik een chrystallic xbox heeft dus zal de hele xbox blauw licht gaan geven (COOL!!) maarr.. hoe haal ik dat ding uit elkaar zonder het te slopen... waar haal ik zon fan/lampje of alleen lampje, en hoe sluit ik zoiets aan? hopelijk zijn er mensen die hier meer van weten... wel zie ik onder de bovenkant van de xbox een soort staalplaat zitten dus ik betwijfel of er ruimte is... maarja misschien weet iemand hier meer over? dit hierboven vind ik eigenlijk nog belangrijker dan dat modden Bewerkt: 11 januari 2007 door DX11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.