Gta-fan4live Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Heuy, Ben al een tijdje bezig met het vervangen van voertuigen en dergelijke in gta. Kheb nu alleen een probleem.. Ik ben het bikev.ifp bestand kwijtgeraakt . Dit is een bestand dat bij de faggio en pizzaboy hoort. Het staat in het gta3.img. Heeft iemand dit bestand voor mij? Of weet iemand waar ik het kan vinden? Alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Heuy, Ben al een tijdje bezig met het vervangen van voertuigen en dergelijke in gta. Kheb nu alleen een probleem.. Ik ben het bikev.ifp bestand kwijtgeraakt . Dit is een bestand dat bij de faggio en pizzaboy hoort. Het staat in het gta3.img. Heeft iemand dit bestand voor mij? Of weet iemand waar ik het kan vinden?Alvast bedankt Ik zal even kijken voor je. Overigens moet dit de volgende keer hier geplaats worden. --- Ik het bestand 'bikev.ifp' voor je in de bijlagen gestopt. De instalatie gaat als volgt; je download als eerst het bestand. Open daarna 'GTA3.IMG' met de IMG Tool. Ga dan naar: 'Commands » Add' En zoek dan het bestand 'bikev.ifp' dat je als het goed is naar een map hebt gedownload. Dubbelklik op het bestand, en hij wordt toegevoegd. Ga tot slot naar: 'Commands » Rebuild Archive.' Bewerkt: 10 januari 2007 door -Matthijs- Reageren
Gta-fan4live Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Heuy, Ben al een tijdje bezig met het vervangen van voertuigen en dergelijke in gta. Kheb nu alleen een probleem.. Ik ben het bikev.ifp bestand kwijtgeraakt . Dit is een bestand dat bij de faggio en pizzaboy hoort. Het staat in het gta3.img. Heeft iemand dit bestand voor mij? Of weet iemand waar ik het kan vinden? Alvast bedankt Ik zal even kijken voor je. Overigens moet dit de volgende keer hier geplaats worden. --- Ik het bestand 'bikev.ifp' voor je in de bijlagen gestopt. De instalatie gaat als volgt; je download als eerst het bestand. Open daarna 'GTA3.IMG' met de IMG Tool. Ga dan naar: 'Commands » Add' En zoek dan het bestand 'bikev.ifp' dat je als het goed is naar een map hebt gedownload. Dubbelklik op het bestand, en hij wordt toegevoegd. Ga tot slot naar: 'Commands » Rebuild Archive.' Bedankt hea.. Reageren
Proximitus Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Waar dient dat bestand eigenlijk voor? Reageren
19MarijnS95 Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Geplaatst: 13 september 2010 Waar dient dat bestand eigenlijk voor? de vorm van je poppetje die op de scooter (of motor) zit, er zijn er namelijk meerdere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.