Jump to content

Enterable train

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wie zou me de enterable train willen opsturen?

dieene waar je gewoon in kan lopen zonder enter te drukken enzo met een interior

Gtagarage is namelijk kapot....

De site doet het wel, maar de downloads niet

Bewerkt: door yvea0
Geplaatst: (bewerkt)

Een trein is al enterable...Maar als je bedoelt om eentje te spawnen in je garage met de GarageEditor, ik weet niet of het wel mogelijk is.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Een trein is al enterable...Maar als je bedoelt om eentje te spawnen in je garage met de GarageEditor, ik weet niet of het wel mogelijk is.

Je kan inderdaad al in de train, maar dan kan je alleen rijden, je kan er met deze mod echt in rond lopen en bekijken.

Wie zou me de enterable train willen opsturen?

dieene waar je gewoon in kan lopen zonder enter te drukken enzo met een interior

Gtagarage is namelijk kapot....

De site doet het wel, maar de downloads niet

Ik heb het bij GTAGarage.com geprobeerd en het lukt inderdaad niet, de mod is beschadigd. Gelukkig zijn er mee sites, je kan hem namelijk hier ook downloaden. Ik denk dat je zelf wel weet hoe je hem installeerd, ofniet? Zo nee wil ik het nog wel even uitleggen.

Voor MartyCeha heb ik hier nog een plaatje van de mod:

enterabletrainalexgtb0.jpg

Veel plezier ermee.

Geplaatst:

ik vraag me af als de trein bezig met te rijden dan gaat CJ niet naar achteren vliegen

zoals jij met de packer die een auto probeert te trekken maar de auto gaat niet mee,

dus de vraag: CJ blijft gewoon op vaste plaats dus niet vallen, achteruitglijden wanneer de trein rijdt?

Geplaatst:
ik vraag me af als de trein bezig met te rijden dan gaat CJ niet naar achteren vliegen

zoals jij met de packer die een auto probeert te trekken maar de auto gaat niet mee,

dus de vraag: CJ blijft gewoon op vaste plaats dus niet vallen, achteruitglijden wanneer de trein rijdt?

CJ blijft staan, tenzij de trein omhoog of omlaag gaat

dan ga je als het waren door de trein heen :puh:

:schater:

Geplaatst:

twankala, denk het niet hoor, uit de deur springen en dan zal CJ wel vallen en heel wat health gaan ervan af ja maar doodgaan denk het niet ;)

• 4 maanden later...
Geplaatst:

maar hoe kan je er in blijven zitten?

ik bedoel er zitten gewoon heuvels in de rails dus de trein gaat zoiezo al omhoog en omlaag.

dus je houdt het niet tegen dat je eruit vliegt.

(daar baal ik zo van) ik wil erin blijven zitten natuurlijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...