yvea0 Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Wie zou me de enterable train willen opsturen? dieene waar je gewoon in kan lopen zonder enter te drukken enzo met een interior Gtagarage is namelijk kapot.... De site doet het wel, maar de downloads niet Bewerkt: 10 januari 2007 door yvea0 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Een trein is al enterable...Maar als je bedoelt om eentje te spawnen in je garage met de GarageEditor, ik weet niet of het wel mogelijk is. Bewerkt: 10 januari 2007 door MartyCeha Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Een trein is al enterable...Maar als je bedoelt om eentje te spawnen in je garage met de GarageEditor, ik weet niet of het wel mogelijk is. Je kan inderdaad al in de train, maar dan kan je alleen rijden, je kan er met deze mod echt in rond lopen en bekijken. Wie zou me de enterable train willen opsturen?dieene waar je gewoon in kan lopen zonder enter te drukken enzo met een interior Gtagarage is namelijk kapot.... De site doet het wel, maar de downloads niet Ik heb het bij GTAGarage.com geprobeerd en het lukt inderdaad niet, de mod is beschadigd. Gelukkig zijn er mee sites, je kan hem namelijk hier ook downloaden. Ik denk dat je zelf wel weet hoe je hem installeerd, ofniet? Zo nee wil ik het nog wel even uitleggen. Voor MartyCeha heb ik hier nog een plaatje van de mod: Veel plezier ermee. Reageren
SWYV Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 ik vraag me af als de trein bezig met te rijden dan gaat CJ niet naar achteren vliegen zoals jij met de packer die een auto probeert te trekken maar de auto gaat niet mee, dus de vraag: CJ blijft gewoon op vaste plaats dus niet vallen, achteruitglijden wanneer de trein rijdt? Reageren
yvea0 Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 ik vraag me af als de trein bezig met te rijden dan gaat CJ niet naar achteren vliegen zoals jij met de packer die een auto probeert te trekken maar de auto gaat niet mee, dus de vraag: CJ blijft gewoon op vaste plaats dus niet vallen, achteruitglijden wanneer de trein rijdt? CJ blijft staan, tenzij de trein omhoog of omlaag gaat dan ga je als het waren door de trein heen Reageren
Twankala Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 wat gebeurt er als de trein rijdt en je stapt er met CJ uit? volgens mij ben je dan in 1 x dood. Reageren
SWYV Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 twankala, denk het niet hoor, uit de deur springen en dan zal CJ wel vallen en heel wat health gaan ervan af ja maar doodgaan denk het niet Reageren
GTA freakje Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 maar hoe kan je er in blijven zitten? ik bedoel er zitten gewoon heuvels in de rails dus de trein gaat zoiezo al omhoog en omlaag. dus je houdt het niet tegen dat je eruit vliegt. (daar baal ik zo van) ik wil erin blijven zitten natuurlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.