SUPERKoRT Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 ik schoot in LS allemaal dealers neer, nu ben ik in LS, maar ziet geen ene dealer lopen??? wat moet ik nu kopot schieten om aan E-Z money te komen??? B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kardito Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 gewoon missies doen in SF.. dat verdient lekker en als je die Zero missies hebt gedaan dan verdien je poen met die winkel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Zocht ik eerst ook. Niet op letten, gewoon missie's doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 :angry: Of als je kraag die dealers voor hun hasses wil knallen ga je toch ff naar LoS SaNtO s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.