Darts Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 En gat de Bentley harder dan de Audi? Reageren
Spacecraft Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 PS:Weet iemand hoe je je NOS gebruikt? Met je R1 Reageren
Darts Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Oke ik heb nu een weblog waarop ik mijn Gran Turismo 4 dingen zal neerzetten Darts Website Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Chapparal 2J Race Car Dit vind ik maar een rare auto Het is een Oldtimer want hij komt ui de jaren ''70. En hij ziet er niet uit. Het lijkt wel of deze auto door de helft is gesneden. Maar snel is hij wel. Ik heb deze opgevoerd tot over de 1000pk. En kan je nu ook in Arcade mode je eigen garage laden. Dat kon namelijk wel in Gran Turismo 3. Ik hoop dat het nu ook kan. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 nog een vraag bij welke special condition race krijg je de caddilac cien of kan ik op dit moment iets beters krijgen heb alleen national a b Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 nog een vraag bij welke special condition race krijg je de caddilac cien of kan ik op dit moment iets beters krijgenheb alleen national a b Die krijg je volgens mij bij 1 van de eerste racen van de Special Condition race. Ik weet het niet zeker meer. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Dat is de Protomoters, het is een koreaanse fabrikant, de auto lijkt behoorlijk op de nieuwste Lamborghini.En over die Cadillac, hij is wel sterk, maar veel te zwaar(zoals alle Amerikaanse auto's altijd in het echt ook zijn) Als je even een paar keer de tweede rally doet, en de auto verkoopt moet je een Opel Phoenix DTM wagen kopen(Zie min Photomode Pictures bij mijn vorige post) Die rijdt echt zo super, ik haal er 301 mee door het hogesnelheidsbochtengedeelte op de Nurburgring, en hij heeft slechts een korte aanloop nodig, het ding is net een Le mans auto, alleen net wat minder krachtig) Saven doet het spel automatisch(Kijk maar eens boven in de rechterhoek naar dat rode memorycardje dat knippert) Maar als je eventjes zelf wilt saven ga je inderdaad naar Home. PS; Als jullie fotos van auto's willen: Ik heb inmidells 32 auto's waaronder veelal Duitse auto's, waaronder de BMW M5, BMW M3, BMW M3 GTR en de duurtse gewone Audi. en de eennaduurste Mercedes. Ook moet je nooit de License of Driving Mission auto's of andere auto's die je maar een keer kunt winnen gebruiken, want als die kapot gaan ben je de lul. Gebruik ze gewoon af en toe om lekker mee te racen, maar niet in races en al helemaal niet in Endurances(Autoslopers zijn dat, doordat je niet midden in de race olie kan verwisselen) welke rally bedoel je ik snap je niet Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Ik heb net hier gelezen van het bericht van BMW dat je met R1 NOS gebruikt. Ik heb er nu dus goed opgelet en je merkt het echt wel dat je harder gaat. Je kan het trouwens ook horen. Maar nu is mijn vraag, kan je NOS ook opraken en zoja waar kun je dan je balkje zien van het NOS? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 vaag zeer vaag bij internationaal licensen b-10 moet je voor brons onder de 2.05,180 nou komt de safety car ong. op 2.07 over de finish en die mag je niet inhalen dus hoe kan dat Reageren
Spacecraft Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Ik heb net hier gelezen van het bericht van BMW dat je met R1 NOS gebruikt.Ik heb er nu dus goed opgelet en je merkt het echt wel dat je harder gaat. Je kan het trouwens ook horen. Maar nu is mijn vraag, kan je NOS ook opraken en zoja waar kun je dan je balkje zien van het NOS? Jazeker kan je NOS opraken, ik heb het spel nu even niet bij de hand dus kan niet kijken, maar er zit een NOS meter in je beeld, is een rijtje met rode balkjes en ik dacht dat die rechts van je toerenteller zat, maar dat kan ik ook mis hebben, hij kan ook nog naast de snelheidsmeter zitten, zal je zelf even moeten kijken Er is wel een metertje in beeld in ieder geval. vaag zeer vaag bij internationaal licensen b-10moet je voor brons onder de 2.05,180 nou komt de safety car ong. op 2.07 over de finish en die mag je niet inhalen dus hoe kan dat Die safetycar houdt een beetje in als je te langzaam bent, als jij dus heel snel rijdt zal de SC op ongeveer 2.04 over de finish komen ofzo, ligt helemaal aan je eigen snelheid, rijd jij langzaam dan rijdt de SC ook langzaam, rijd jij snel dan rijdt de SC ook snel Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 (bewerkt) Jazeker kan je NOS opraken, ik heb het spel nu even niet bij de hand dus kan niet kijken, maar er zit een NOS meter in je beeld, is een rijtje met rode balkjes en ik dacht dat die rechts van je toerenteller zat, maar dat kan ik ook mis hebben, hij kan ook nog naast de snelheidsmeter zitten, zal je zelf even moeten kijken Er is wel een metertje in beeld in ieder geval. Ja, ik heb hem gevonden. Hij zit rechts naast de toerenteller. En het zijn ook rode balkjes. Alleen kan je best wel lang NOS gebruiken vindt ik. Als ik het soms de hele race ingedrukt houd is hij nog niet op als ik over de finisch kom. Het ligt namelijk ook aan welke auto je gebruikt. Bij de ene auto gaat de NOS sneller op dan bij de andere auto. Hopelijk is er een code voor ''oneindig NOS''. Bewerkt: 14 maart 2005 door Mazzeltje Reageren
Darts Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Dat is de Protomoters, het is een koreaanse fabrikant, de auto lijkt behoorlijk op de nieuwste Lamborghini.En over die Cadillac, hij is wel sterk, maar veel te zwaar(zoals alle Amerikaanse auto's altijd in het echt ook zijn) Als je even een paar keer de tweede rally doet, en de auto verkoopt moet je een Opel Phoenix DTM wagen kopen(Zie min Photomode Pictures bij mijn vorige post) Die rijdt echt zo super, ik haal er 301 mee door het hogesnelheidsbochtengedeelte op de Nurburgring, en hij heeft slechts een korte aanloop nodig, het ding is net een Le mans auto, alleen net wat minder krachtig) Saven doet het spel automatisch(Kijk maar eens boven in de rechterhoek naar dat rode memorycardje dat knippert) Maar als je eventjes zelf wilt saven ga je inderdaad naar Home. PS; Als jullie fotos van auto's willen: Ik heb inmidells 32 auto's waaronder veelal Duitse auto's, waaronder de BMW M5, BMW M3, BMW M3 GTR en de duurtse gewone Audi. en de eennaduurste Mercedes. Ook moet je nooit de License of Driving Mission auto's of andere auto's die je maar een keer kunt winnen gebruiken, want als die kapot gaan ben je de lul. Gebruik ze gewoon af en toe om lekker mee te racen, maar niet in races en al helemaal niet in Endurances(Autoslopers zijn dat, doordat je niet midden in de race olie kan verwisselen) welke rally bedoel je ik snap je niet Als je naar Special Condition races gaat is het Costa Di Amalfi(Easy) Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Weet iemand een goede auto voor de Turbo Sports event in de Professional leage? Ik heb beginner leage uitgespeeld,american,japan en bijna de Professional. Weet iemand een goede auto?(Prijs mag onbeperkt zijn) PS:Als je een auto wilt kopen,hoe kun je dan zien welke aspiration ie heeft? Of moet je hem dan eerst kopen? :blink: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Weet iemand een goede auto voor de Turbo Sports event in de Professional leage?Ik heb beginner leage uitgespeeld,american,japan en bijna de Professional. Weet iemand een goede auto?(Prijs mag onbeperkt zijn) PS:Als je een auto wilt kopen,hoe kun je dan zien welke aspiration ie heeft? Of moet je hem dan eerst kopen? :blink: Bij de Turbo race. Gebruikte ik een Race car. Maakt niet uit welke ze zijn allemaal wel snel genoeg. En wat bedoel je met ''aspiration''. :blink: Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Weet iemand een goede auto voor de Turbo Sports event in de Professional leage?Ik heb beginner leage uitgespeeld,american,japan en bijna de Professional. Weet iemand een goede auto?(Prijs mag onbeperkt zijn) PS:Als je een auto wilt kopen,hoe kun je dan zien welke aspiration ie heeft? Of moet je hem dan eerst kopen? :blink: Bij de Turbo race. Gebruikte ik een Race car. Maakt niet uit welke ze zijn allemaal wel snel genoeg. En wat bedoel je met ''aspiration''. :blink: Aspiration is zoals of de auto een Turbo is of een NA. Maar welke race auto gebruikte je dan? :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.