Spacecraft Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Aspiration is zoals of de auto een Turbo is of een NA.Maar welke race auto gebruikte je dan? :rolleyes: Aspiration kan ook nog Supercharger zijn, maar dit kun je niet zien voordat je een wagen koopt naar mijn weten Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Aspiration is zoals of de auto een Turbo is of een NA.Maar welke race auto gebruikte je dan? :rolleyes: Aspiration kan ook nog Supercharger zijn, maar dit kun je niet zien voordat je een wagen koopt naar mijn weten Wel jammer dat ze dat vergeten zijn. Bij options heb ik ook niets gevonden. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 *Mazzeltje denkt nu even heel goed na* :question: Volgens mij was het een Nissan 350Z. Ik weet het bijna zeker. Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 *Mazzeltje denkt nu even heel goed na* :question: Volgens mij was het een Nissan 350Z. Ik weet het bijna zeker. Is het niet die Nissan 350Z van Option? Die heeft 770 PK ongeveer. Dat is ook een race wagen. Ik heb die gewonnen. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 *Mazzeltje denkt nu even heel goed na* :question: Volgens mij was het een Nissan 350Z. Ik weet het bijna zeker. Is het niet die Nissan 350Z van Option? Die heeft 770 PK ongeveer. Dat is ook een race wagen. Ik heb die gewonnen. Dat is hem dus. Ik had hem namelijk ook gewonnnen. En toen nog een beetje meer opgevoerd. En toen ging ik lekker racen. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Waar hebben jullie die nissan 350z mee gewonnen? Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Waar hebben jullie die nissan 350z mee gewonnen? De Tuning Car Grand Prix Reageren
Darts Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) Als jullie een echt goede bak willen hebben moet je de Opel DTM Phoenix DTM '00 kopen, die gaat als een wondertje door de bochten, trekt ijna net zo hard op als Le mans auto's, heeft een top van 356 KM/H en gaat op de NurbUrgring met gemak 310 door de bochten. Echte droomauto is dat, alleen de Le Mans en de F1 zijn beter. Maar het mooiste is: hij kost slechts 550,000!!! Bewerkt: 15 maart 2005 door Darts Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Als jullie een echt goede bak willen hebben moet je de DTM Phoenix DTM '00 kopen, die gaat als een wondertje door de bochten, trekt ijna net zo hard op als Le mans auto's, heeft een top van 356 KM/H en gaat op de NurbUrgring met gemak 310 door de bochten.Echte droomauto is dat, alleen de Le Mans en de F1 zijn beter. Maar het mooiste is: hij kost slechts 550,000!!! Kun je dan ook even zeggen welk merk deze auto is. Want dan ga ik hem ff snel kopen. Mischien heb ik hem al gekocht. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Maar het mooiste is: hij kost slechts 550,000!!! Slechts 550.000? Alsof het niets is.. Voorlopig heb ik nog maar $ 176.690 :blink: Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 En welke auto kun je het best gebruiken om die tuning races te winnen? Ik heb ook nog maar $ 177.000 en nu al 16 auto's zonder een te kopen Reageren
RTS Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 WTF ik krijg een error met dat mijn save "corrupted" is en of ik een nieuwe save wil aanmaken? :o HELP Reageren
Spacecraft Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 WTF ik krijg een error met dat mijn save "corrupted" is en of ik een nieuwe save wil aanmaken? :o HELP Dan heb je een probleem.. dat wordt overnieuw beginnen :ph34r: Probeer je PS2 een paar keer te resetten, misschien helpt het, vrees alleen van niet :blink: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 WTF ik krijg een error met dat mijn save "corrupted" is en of ik een nieuwe save wil aanmaken? :o HELP Hoe komt dat dan. Vertel eens goed wat je ermee hebt gedaan. Reageren
RTS Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 WTF ik krijg een error met dat mijn save "corrupted" is en of ik een nieuwe save wil aanmaken? :o HELP Hoe komt dat dan. Vertel eens goed wat je ermee hebt gedaan. Het zal wel liggen doordat ik gister aan het saven was en mijn hand al bij de PS2 had om het uit te doen, automatisch heb ik perongeluk te vroeg gedrukt. AAAAAAAH Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.