Darts Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 En daarbij is het ook heel erg handig als je even geen zin hebt Toch de race voltooien, maar het niet zelf doen .. easy money (in dit geval dus credits) making, toch? B-spec mode is gaaf, al blijft A-spec natuurlijk het echte werk. De B-spec is eigenlijk meer iets voor de Endurance Races, want die zijn zonder B-spec niet te doen. Reageren
Silverwing Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 En daarbij is het ook heel erg handig als je even geen zin hebt Toch de race voltooien, maar het niet zelf doen .. easy money (in dit geval dus credits) making, toch? B-spec mode is gaaf, al blijft A-spec natuurlijk het echte werk. De B-spec is eigenlijk meer iets voor de Endurance Races, want die zijn zonder B-spec niet te doen. Ja,daar heb je wel gelijk in En ik heb gelezen dat je ook de Armax gaat kopen. Moet ik je dan via pb uitleggen hoe het een beetje te werk gaat? :lol: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 Heeft iemand al in de Amerikaanse auto Jay Leno gereden. Of weet iemand met welke race ik die kan winnen. Ik wil die namelijk heel graag hebben. :rolleyes: Reageren
Funktipus Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 (bewerkt) Wisten jullie al dat tijdens de laatste update van de used cars list (begint op dag 694) 4 speciale 'racemonsters' beschikbaar komen? Deze 4 auto's zijn maar 1 week beschikbaar, ik zal even het stukje plaatsen waar ik het vandaan heb gehaald: "The vehicle line-up in the used car showrooms is constantly changing. On the last week of the changing cycle--starting day 694--four secret black race cars appear in the showrooms. Two of the cars are in the Used Car Showroom I and the other two are in Showroom II, and they only appear for one week (Gran Turismo time). All four cars can be purchased for about Cr.8,500,000 total, which is an absolute bargain for these sort of race cars." Bron: IGN Cr.8,500,000 voor 4 racemonsters als deze: Plaatje is een beetje onduidelijk, maarja .. de tekst zei mij al genoeg Ik kijk uit naar dag 694! Bewerkt: 16 maart 2005 door Funktipus Reageren
Silverwing Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 (bewerkt) Wistsen jullie al dat tijdens de laatste update van de used cars list (begint op dag 694) 4 speciale 'racemonsters' beschikbaar komen?Deze 4 auto's zijn maar 1 week beschikbaar, ik zal even het stukje plaatsen waar ik het vandaan heb gehaald: "The vehicle line-up in the used car showrooms is constantly changing. On the last week of the changing cycle--starting day 694--four secret black race cars appear in the showrooms. Two of the cars are in the Used Car Showroom I and the other two are in Showroom II, and they only appear for one week (Gran Turismo time). All four cars can be purchased for about Cr.8,500,000 total, which is an absolute bargain for these sort of race cars." Bron: IGN Cr.8,500,000 voor 4 racemonsters als deze: Plaatje is een beetje onduidelijk, maarja .. de tekst zei mij al genoeg Ik kijk uit naar dag 694! Ik kijk ook alvast uit naar dag 694 :lol: Ik heb Armax dus geld is no problem @Mazzeltje:Volgens mij valt die auto bij de Extreme events te winnen. Omdat het nogal een erg speciale auto is. Ik zal eens zoeken waar je hem kan vinden. Ik heb hem: http://cheats.ign.com/ob2/068/489/489327.html Daar staan alle auto's die je kan winnen. Kijk: Mission Hall Mission 1-10 DMC DeLorean S2 '04 Mission 11-20 Jay Leno Tank Car '03 Mission 21-24 Pagani Zonda Race Car '01 Mission 25-29 Toyota 7 Race Car '70 Mission 30-34 Nissan R89C Race Car '89 Bewerkt: 16 maart 2005 door Dragonmaster Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 welke auto moet je bij de ff challenge bebruike Reageren
Silverwing Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 welke auto moet je bij de ff challenge bebruike Bij die mission hall? Daar word je auto vanzelf gekozen. Volgens mij zij dat driving missions. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 (bewerkt) welke auto moet je bij de ff challenge bebruike Bij die mission hall? Daar word je auto vanzelf gekozen. Volgens mij zij dat driving missions. FF Challenge is in de beginners Zal even voor je kijken welke auto ik heb gebruikt Edit: FF Challenge heb ik gereden met de Mazda Kusabi Bewerkt: 16 maart 2005 door BMW Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 kun je die ergens krijgen Reageren
RTS Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 kun je die ergens krijgen National B alles zilver. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 kun je die ergens krijgen National B alles zilver. Ja klopt. Weet je wat ik me trouwens afvraag, waarom sommige wagens schijnbaar geen aandrijving hebben :huh: Bij sommige wagens staat bij mij 'Drivetrain: -- '. Waarom is dit? Ze hebben wel aandrijving want ze komen toch wel degelijk vooruit Reageren
RTS Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 kun je die ergens krijgen National B alles zilver. Ja klopt. Weet je wat ik me trouwens afvraag, waarom sommige wagens schijnbaar geen aandrijving hebben :huh: Bij sommige wagens staat bij mij 'Drivetrain: -- '. Waarom is dit? Ze hebben wel aandrijving want ze komen toch wel degelijk vooruit Dat komt waarschijnlijk doordat de auto in het echt nog niet onthuld is. We weten dus nog niet waardoor de auto wordt aangedreven. Meestal bij Prototypes. Reageren
Darts Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 (bewerkt) En daarbij is het ook heel erg handig als je even geen zin hebt Toch de race voltooien, maar het niet zelf doen .. easy money (in dit geval dus credits) making, toch? B-spec mode is gaaf, al blijft A-spec natuurlijk het echte werk. De B-spec is eigenlijk meer iets voor de Endurance Races, want die zijn zonder B-spec niet te doen. Ja,daar heb je wel gelijk in En ik heb gelezen dat je ook de Armax gaat kopen. Moet ik je dan via pb uitleggen hoe het een beetje te werk gaat? :lol: Ja, heb hem vanmiddag binnen gekregen, maar ik weet niet heo ik die Replay van Gran Turismo 4 kan laten werken. ( Als je op dat Max bestand klikt werkt het namelijk niet(Duh!!)) En zoals RTS zei, dat zijn auto's waarvan weinig gegevens bechikbaar zijn, of auto's die nog onthuld moeten worden. Een uitzondering is de nieuwe BMW M5 die in GT4 zit, maar pas in April 2005 wordt onthuld. Bewerkt: 16 maart 2005 door Darts Reageren
Darts Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 Wisten jullie al dat tijdens de laatste update van de used cars list (begint op dag 694) 4 speciale 'racemonsters' beschikbaar komen?Deze 4 auto's zijn maar 1 week beschikbaar, ik zal even het stukje plaatsen waar ik het vandaan heb gehaald: "The vehicle line-up in the used car showrooms is constantly changing. On the last week of the changing cycle--starting day 694--four secret black race cars appear in the showrooms. Two of the cars are in the Used Car Showroom I and the other two are in Showroom II, and they only appear for one week (Gran Turismo time). All four cars can be purchased for about Cr.8,500,000 total, which is an absolute bargain for these sort of race cars." Bron: IGN Cr.8,500,000 voor 4 racemonsters als deze: Plaatje is een beetje onduidelijk, maarja .. de tekst zei mij al genoeg Ik kijk uit naar dag 694! Ik wacht denk ik een paar cycles met het kopen van die auto's , heb namelijk lang niet genoeg dagen over om met die tweede rally het benodigde geld te krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.