Mania-92 Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 kun je die ergens krijgen National B alles zilver. grapjas dat lukt nooit (bij mij dan) Reageren
RTS Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 kun je die ergens krijgen National B alles zilver. grapjas dat lukt nooit (bij mij dan) Nou het is wel makkelijk. Ben net overnieuw begonnen (Ja ben nog steeds depri) en ik heb de eerste 3 van de 3 alweer zilver. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 grapjas dat lukt nooit (bij mij dan) Euhm.. Lukt dat nooit? Ik heb National B, National A en International B alles zilver :rolleyes: International A ben ik nog niet aan toegekomen, komt nog wel een keer Sommige tests heb ik wel 5x moeten doen voordat ik zilver had, dat wel, maar erg moeilijk is het nou ook weer niet hoor. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 Wistsen jullie al dat tijdens de laatste update van de used cars list (begint op dag 694) 4 speciale 'racemonsters' beschikbaar komen?Deze 4 auto's zijn maar 1 week beschikbaar, ik zal even het stukje plaatsen waar ik het vandaan heb gehaald: "The vehicle line-up in the used car showrooms is constantly changing. On the last week of the changing cycle--starting day 694--four secret black race cars appear in the showrooms. Two of the cars are in the Used Car Showroom I and the other two are in Showroom II, and they only appear for one week (Gran Turismo time). All four cars can be purchased for about Cr.8,500,000 total, which is an absolute bargain for these sort of race cars." Bron: IGN Nadat ik dit heb gelezen heb ik gewacht tot ik bij 694 dagen was. En nu was ik er dus en toen kon ik dus echt 4 zwarte geheime auto's kopen Ik ben er wel blij mee , want ze lijken mij heel erg snel. Reageren
Funktipus Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Nadat ik dit heb gelezen heb ik gewacht tot ik bij 694 dagen was.En nu was ik er dus en toen kon ik dus echt 4 zwarte geheime auto's kopen Ik ben er wel blij mee , want ze lijken mij heel erg snel. Heb je misschien de mogelijkheid om daar screens van te maken? :rolleyes: Ben nl. heel erg benieuwd hoe ze eruit zien, en ik ben nog 'maar' bij dag 559 met 'maar' ruim Cr.1,200,000. Nog ff doorsparen als ik ze alle 4 wil (no Armax ) Reageren
gta boy Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 International A is wel makelijk behalven nr 15 mot je met een mersedes acher die nissan gtr op de nurbugring knap lastig je mag de nissan niet voorbij of rakken als je er naast gaaty mag je weer beginnen met die test Reageren
Spacecraft Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 International A is wel makelijk behalven nr 15 mot je met een mersedes acher die nissan gtr op de nurbugring knap lastig je mag de nissan niet voorbij of rakken als je er naast gaaty mag je weer beginnen met die test Gewoon volgen en niet botsen, zo moeilijk is dat toch niet :huh: Ik vind die Guide tests nog het leukst om te doen Reageren
Funktipus Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Die vond ik dus lastig! Vooral omdat je een keer sneller gaat dan dat ding .. met als resultaat dat je er tegen opknalt. *FAILED* Blijf inmiddels vast zitten bij de S-licences >_< Heb er nog maar 3 gehaald terwijl al ik al die andere licences binnen no-time (wel met enige oefening natuurlijk ) gehaald had. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Vooral omdat je een keer sneller gaat dan dat ding .. met als resultaat dat je er tegen opknalt. *FAILED* Euhm.. er zit ook een rem op hoor :rolleyes: Hoeveel % hebben jullie eigenlijk inmiddels? Ik zit nu ergens rond de 17 %, nog niet zoveel maar ik zit middenin een proefwerk- / tentamenweek dus heel veel racen zit er ook niet in Reageren
Funktipus Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Euhm.. er zit ook een rem op hoor :rolleyes: Dat weet ik, maar ik wil alleen maar sneller B) Ik zit momenteel op 23,9% (vanaf zaterdag) Nog even en ik kan de Endurance gaan doen, die gaat toch open als je de 25% behaald had? Reageren
Silverwing Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 (bewerkt) Euhm.. er zit ook een rem op hoor :rolleyes: Dat weet ik, maar ik wil alleen maar sneller B) Ik zit momenteel op 23,9% (vanaf zaterdag) Nog even en ik kan de Endurance gaan doen, die gaat toch open als je de 25% behaald had? Ja inderdaad,pas als je 25% hebt. Ik heb namelijk al 25% Maar Nurburgring 24 uur is toch wel wat lang... :unsure: Als je de eerste 10 driving missions uitspeelt win je een DMC delorean. Die heb ik namelijk.Kijk maar: Mijn eerste rit met de Delorean op Trial Mountain Hiermee ga ik de Le Mans nog winnen Bewerkt: 17 maart 2005 door Dragonmaster Reageren
Spacecraft Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Ja inderdaad,pas als je 25% hebt.Ik heb namelijk al 25% Maar Nurburgring 24 uur is toch wel wat lang... :unsure: Als je de eerste 10 driving missions uitspeelt win je een DMC delorean. Die heb ik namelijk.Ik ga zo foto's van me usb halen. Ja die Delorean heb ik ook, is niet veel bijzonders En voor die 24 uurs races zou ik toch de B-spec maar gebruiken, anders wordt je echt gek. Ben nu bezig om ook even m'n International A te halen, dan kan ik weer wat verder. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 ik heb ongeveer 11% ben nu met die tuning races bezig en ik moet nog een doen van het special licence en dat is nummero 16 Reageren
Spacecraft Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 ik heb ongeveer 11% ben nu met die tuning races bezig en ik moet nog een doen van het special licence en dat is nummero 16 Ben vanmiddag de hele tijd bezig geweest en zit inmiddels op 20 % Heb ook die test op de Nurgenburgring moeten doen, International 15 ofzo, wat een baan zeg, echt fantastisch. De eerste keer verziekte ik het alleen in de 7e minuut, vloog ik eraf, weer opnieuw beginnen <_< De 2e poging gelijk zilver met een tijd van 9.07.492 B) Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 ik heb ongeveer 11% ben nu met die tuning races bezig en ik moet nog een doen van het special licence en dat is nummero 16 Ben vanmiddag de hele tijd bezig geweest en zit inmiddels op 20 % Heb ook die test op de Nurgenburgring moeten doen, International 15 ofzo, wat een baan zeg, echt fantastisch. De eerste keer verziekte ik het alleen in de 7e minuut, vloog ik eraf, weer opnieuw beginnen <_< De 2e poging gelijk zilver met een tijd van 9.07.492 B) 9 Minuten 1 baan? :blink: Nu wil ik het spel al helemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.