Spacecraft Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Je kan natuurlijk ook je auto op verrotte banden laten rijden. En dan hopen dat je auto toch nog snel genoeg is om eerste te worden. Ik heb dat vandaag al eens geprobeerd die auto gewoon laten rijden. Maar als je banden in het rood staan gaat de auto beginnen te slippen. Of terwijl traag rijden bij elke bocht. <_< Ja dat zit er wel in ja, dus dat is ook geen optie Dan zit er toch heel weinig anders op dan om de zoveel tijd even te kijken hoe het gaat met je banden <_< Reageren
Silverwing Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Je kan natuurlijk ook je auto op verrotte banden laten rijden. En dan hopen dat je auto toch nog snel genoeg is om eerste te worden. Ik heb dat vandaag al eens geprobeerd die auto gewoon laten rijden. Maar als je banden in het rood staan gaat de auto beginnen te slippen. Of terwijl traag rijden bij elke bocht. <_< Ja dat zit er wel in ja, dus dat is ook geen optie Dan zit er toch heel weinig anders op dan om de zoveel tijd even te kijken hoe het gaat met je banden <_< Ik denk toch dat om de 15 min even kijken toch beter is dan A-spec :alien2: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 (bewerkt) ''''Ik denk toch dat om de 15 min even kijken toch beter is dan A-spec :alien2: Ja , dat weet ik haast wel zeker. Ik ga het ook op deze manier een keer doen. Ik kan dan gewoon lekker op de PC of TV kijken of eten. En als ik toch even zin heb om te racen, pit ik even in en zet ik B-Spec op A-Spec. En dan ga ik zelf even een paar rondjes racen. En daarna zet ik hem weer op B-Spec. PS: Heeft iemand misschien een code voor ''No Tyre Wear''. Dat houd in dat je banden niet verslijten en niet hoeft te ''pitten''. Ik heb hem zelf nog niet gevonden, en het zou handig zijn als ik deze code heb. Bewerkt: 19 maart 2005 door Mazzeltje Reageren
Mania-92 Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 hoe zet je hem over van a naar b spec? Reageren
Darts Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Ga eerst eens zelf kijken mensen, dit wordt heel veel gevraagd terwijl het in koeienletters onderin het pit - in scherm staat. Reageren
j.jstoops Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 heey mensuh gt 4 is best echt tof maar ik had een vraagje bij welk land staat het merk van pontiac ik kan hem nergens vinden? :blink: maar de graphics zijn eht zo vet telkens als er een herhaling komt moet ik hem gewoon zien :gtasign: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Ik heb nu een code ''Disable AI''. En nu komen die andere auto's geen meter vooruit. Dus nu zet ik gewoon de race op B-Spec en dan ga ik op internet of TV kijken. Echt heel makkelijk is het. Maar sommige mensen zeggen dat dat niet leuk is maar mij maakt dat niet zoveel uit. Reageren
Silverwing Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Ik heb nu een code ''Disable AI''.En nu komen die andere auto's geen meter vooruit. Dus nu zet ik gewoon de race op B-Spec en dan ga ik op internet of TV kijken. Echt heel makkelijk is het. Maar sommige mensen zeggen dat dat niet leuk is maar mij maakt dat niet zoveel uit. Hee Mazzeltje, Kan je die code hier in dit topic zetten? Die kan ik namelijk ook heel erg goed gebruiken Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Hee Mazzeltje,Kan je die code hier in dit topic zetten? Die kan ik namelijk ook heel erg goed gebruiken Ja hoor , is goed. Hier is de code voor ''Disable AI''. Disable AI Press Select+Left to activate, Select+Right to stop T7GN-4QKG-8P80Q VVZV-TQED-BNGXW XBPZ-2ZUQ-9VRQF GQTD-Y2Z2-ATV83 44P1-KFFR-DVWC4 Dit is trouwens ook een fijne code. No Time Penalties PBWG-KK2N-338HG YZU8-0NB3-U8F54 Trouwens mijn auto pit uit zich zelf wel in , als ik B-Spec aan heb staan. Hij doet dat als mijn banden bijna rood zijn. Maar daarna gaat hij verder met gewone snelheid. Dus niet de speed op 3x. Dat moet je na het pitten dan wel weer aan zetten. Maar je kan dus wel gewoon een race aan zetten en dan weg gaan. Ik heb nu ook een Endurance race aan staan en ik ga zo naar me opa en oma. En als ik terug kom hoop ik dat hij al klaar is met racen. Reageren
Darts Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Josh pontiac = Amerika, ( het is volgens mij een logo dat moelijk te zien is) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Ik heb net een grote Endurance race gehaald. En ben er wel 3-4 uur mee bezig geweest. Ik had hem wel op B-Spec staan. Maar toen ik mijn nieuwe auto kreeg bleek het de zelfde auto te zijn waar ik de race mee reed <_< . Maargoed, ik heb de race nu inieder geval wel gehaald. Reageren
Darts Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Ik heb net een grote Endurance race gehaald.En ben er wel 3-4 uur mee bezig geweest. Ik had hem wel op B-Spec staan. Maar toen ik mijn nieuwe auto kreeg bleek het de zelfde auto te zijn waar ik de race mee reed <_< . Maargoed, ik heb de race nu inieder geval wel gehaald. hahah, o ik zou weleesn jouw gezicht willen zien. :lol: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Ik heb net een grote Endurance race gehaald.En ben er wel 3-4 uur mee bezig geweest. Ik had hem wel op B-Spec staan. Maar toen ik mijn nieuwe auto kreeg bleek het de zelfde auto te zijn waar ik de race mee reed <_< . Maargoed, ik heb de race nu inieder geval wel gehaald. hahah, o ik zou weleesn jouw gezicht willen zien. :lol: Ik heb niet de hele tijd voor de PS2 zitten wachten hoor. Ik ben onder tussen bij me opa en oma geweest en daarna heb ik met mijn Brommer gesleuteld. En af en toe keek ik even hoe ver hij was. Ik kan ook S'nachts gewoon een race aan zetten. Ik denk dat ik dat ga doen. (misschien ook niet, omdat de PS2 op mijn kamer staat en die maakt dan geluid dus kan ik er minder goed van slapen.) Reageren
Mania-92 Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 yoefie de poefie heb armax besteld relax B) dit wordt vet maaruh heeft iemand van jullie al meer dan 50 % uitgespeeld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.