Mazzeltje Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 yoefie de poefie heb armax besteld relax B) dit wordt vetmaaruh heeft iemand van jullie al meer dan 50 % uitgespeeld ik heb al meer dan 60% uitgespeeld. :rolleyes: Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Zo jij bent er fanatiek mee bezig, ik zit nog maar op 14%. Maar ik heb het al twee dagen niet meer gedaan. Dus daar zal het wel van komen. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Ik doe het ook rustig aan hoor, heb nu 21 %.. Zou niet weten waarom ik moet haasten, ik heb het in het weekend ook niet meer gespeeld. Reageren
Silverwing Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Ik heb eens de code gedaan van alle events goud, dan had ik direct 95 procent :blink: Die disable AI code is echt heel erg leuk. Heel erg bedankt Mazzeltje Reageren
Funktipus Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Ik heb eens de code gedaan van alle events goud,dan had ik direct 95 procent :blink: Dat zou de game voor mij iig. een stuk minder leuk zijn. De kracht van de game is dat je er wat voor moet doen, en ik doe het met alle plezier Ik zit zelf net over de 38% Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Weet iemand waneer je de honda civic race ''muger'' krijgt? ik kan hem namelijk niet kopen... Hij staat bij de honda dealer onder legendary cars en dan de laatste... Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Je moet de civic races doen bij de honda dealer en als je die wint krijg je die auto. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Je moet de civic races doen bij de honda dealer en als je die wint krijg je die auto. Thanks.... ga het straks doen.... Je bedoelt gewoon dat waar event staat hè? Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 ja dat bedoel ik ja, nou succes ermee. Je moet dan natuurlijk wel mee doen met een honda civic. Reageren
Silverwing Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Ik heb eens de code gedaan van alle events goud,dan had ik direct 95 procent :blink: Dat zou de game voor mij iig. een stuk minder leuk zijn. De kracht van de game is dat je er wat voor moet doen, en ik doe het met alle plezier Ik zit zelf net over de 38% Niet dat ik het hebt gesaved hoor. Ik probeer ook zo weining mogelijk codes te gebruiken Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Ik heb eens de code gedaan van alle events goud,dan had ik direct 95 procent :blink: Die disable AI code is echt heel erg leuk. Heel erg bedankt Mazzeltje Toen je de code invoerde voor alles goud. Kreeg je toen ook allemaal auto's. Omdat je alle Events hebt gewonnen. Anders wil ik deze code ook wel hebben. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Wat is ''nesecary license'' ofziets?? Die moet ik namelijk hebben.... Reageren
Darts Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) Kun je engels? Die 2 woorden staan dus achter bv B, A, IB, IA ,S om te alten weten dat je minimaal die licentie nodig hebt. Trouwens Dennis, Hoe maak je zo'n sig en hoe zorg je dat hij niet te groot is(niet een sig van 50 gig) Bewerkt: 21 maart 2005 door Darts Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) Kun je engels?Heb het al gevonde bedankt voor je hulp Trouwens Dennis, Hoe maak je zo'n sig en hoe zorg je dat hij niet te groot is(niet een sig van 50 gig) Heb het al gevonde bedankt voor je hulp Handtekening: PIXELS: Ik heb een programma waar ik kan instellen hoe groot dus dan stel ik in 100 bij 500. KB's : Sla hem op als jpeg dan is hij lang niet zo groot... Ik heb het wiel en een stuk van de Toyota celica genomen en met een gedownload lettertype erop gezet Dennizzz, Toen heb ik nog een highlined effect eromheen gezet zoals je ziet... Bewerkt: 21 maart 2005 door Dennizzzz Reageren
Ewoud Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) Ben het spel nu al zat. :angry: Ga hem morgen ruilen voor brother in arms Bewerkt: 21 maart 2005 door ewoud Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.