Silverwing Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Ik heb eens de code gedaan van alle events goud,dan had ik direct 95 procent :blink: Die disable AI code is echt heel erg leuk. Heel erg bedankt Mazzeltje Toen je de code invoerde voor alles goud. Kreeg je toen ook allemaal auto's. Omdat je alle Events hebt gewonnen. Anders wil ik deze code ook wel hebben. Nee dat is wel jammer je wint alle autos dan niet. Alleen een soort van Jaguar Race car :blink: Reageren
Mania-92 Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Ben het spel nu al zat. :angry: Ga hem morgen ruilen voor brother in arms ohoh kan je hem nog wel ruilen? Reageren
Darts Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Lol, ewoud lukte er iets niet??? :lol: Reageren
Ewoud Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Kijk maar is hier naar. klik hier Reageren
Silverwing Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Kijk maar is hier naar.klik hier Dat is toch zo moeilijk niet? :huh: Gewoon mooi aan de kant rijden en dan remmen en dan de bocht door. En proberen uit het gras te blijven. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Sorry Ewoud maar dat lijkt ook nergens op.. Helemaal links blijven rijden voordat je de bocht induikt, op tijd ( en goed ) remmen en insturen, rustig gas geven, zodra je bijna de bocht uitbent het gas er weer vol op en via de buitenkant de bocht uitkomen. Reageren
big shootah Geplaatst: 21 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 ik heb gt4 met mijn verjaardag gekregen 21 maart, en ik heb nu de national b gehaald en ben bezig met de national a. ik heb een honda civic r-type uit '89 die rijd veel fijner dan de vw lupo die je bij national-a krijgt ik heb er flink wat ingeduwd. maar hoe zit dat nou met nos moet je daar ook een speciale auto voor nodig of iets voor je motor zodat je dit kunt activeren ? ps : kun je de kleur van je auto overspuiten ook al is hij 2de hands ? de kleur van mijn autos stinkt en wat kun je het beste voor je auto kopen als je speelt zonder armax, dus niet veel credits hebt, he mazzeltje , zoals een nieuwe motor Reageren
Ewoud Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Kijk maar is hier naar.klik hier Dat is toch zo moeilijk niet? :huh: Gewoon mooi aan de kant rijden en dan remmen en dan de bocht door. En proberen uit het gras te blijven. Ik was niet de gene die reedt Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) Nee dat is wel jammer je wint alle autos dan niet. Alleen een soort van Jaguar Race car :blink: Ja dat klopt. Die Jaguar Race car krijg je dan als je 50% van het spel hebt uitgespeeld. Ik heb die namelijk ook gekregen. (alleen ik had hem al eerder gekocht.) Als je geen auto's krijgt ga ik die code niet gebruiken. Want er zijn heel veel auto's die je alleen maar kunt winnen met Events. @-->Ewoud. , Waarom wil je dan het spel ruilen als je zelf niet reed. :blink: Bewerkt: 21 maart 2005 door Mazzeltje Reageren
Ewoud Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Ik heb zelf gerede en vondt het na 5 min al saai Helaas Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 ik heb gt4 met mijn verjaardag gekregen 21 maart,en ik heb nu de national b gehaald en ben bezig met de national a. ik heb een honda civic r-type uit '89 die rijd veel fijner dan de vw lupo die je bij national-a krijgt ik heb er flink wat ingeduwd. maar hoe zit dat nou met nos moet je daar ook een speciale auto voor nodig of iets voor je motor zodat je dit kunt activeren ? ps : kun je de kleur van je auto overspuiten ook al is hij 2de hands ? de kleur van mijn autos stinkt en wat kun je het beste voor je auto kopen als je speelt zonder armax, dus niet veel credits hebt, he mazzeltje , zoals een nieuwe motor dat kun je bij tuning er in zetten bij engine volgens mij Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Ik heb het superlicence gehaald en nu stond erbij dat ik races had unlocked, maar welke races kan ik nu rijden dan? want ik heb echt geen flauw idee. :blink: Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 @ Ewoud. Heb je nog nooit eerder 'n race game gedaan? Dat is misschien wel de makkelijkste van alle bochten.. :unsure: Ik heb GT4 (nog) niet. Ik ga 'm wel kopen, straks even huren in de videotheek. Maar om maar even erbij te blijven.. Als je die bocht niet kan halen.. Dan kan je hem inderdaad beter ruilen. Je remt VEEL te laat. veel t heftig en boven alles probeer je ook nog te sturen terwijl je vol op de rem staat. Dat gaat gewoon nooit goed. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 ff vraagje over de armax waar haal ik die updates van gt4 voor armax vandaan (handmatig duurt te lang) hoe zet ik ze op usb en hoe plur ik ze neer bij armax Reageren
Silverwing Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 ff vraagje over de armax waar haal ik die updates van gt4 voor armax vandaan (handmatig duurt te lang) hoe zet ik ze op usb en hoe plur ik ze neer bij armax Ja dat vraag ik me ook wel eens af. Volgens mij staat er zo'n download pakket van GT4 en die kan je dan op je usb zetten. :blink: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.