Mania-92 Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 (bewerkt) waar is dat download pakket dan EDIT:weet al hoe het moet Bewerkt: 22 maart 2005 door edmania Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Ik heb eindelijk voor het eerst de reclame van Gran Turismo 4 gezien op TV. Toen ik de eerste beelden zag , kon ik meteen zien dat het de Gran Turismo 4 reclame was. Het is een mooie reclame omdat alle auto's in andere auto's veranderen. Reageren
Ewoud Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 @ Ewoud.Heb je nog nooit eerder 'n race game gedaan? Dat is misschien wel de makkelijkste van alle bochten.. :unsure: Ik heb GT4 (nog) niet. Ik ga 'm wel kopen, straks even huren in de videotheek. Maar om maar even erbij te blijven.. Als je die bocht niet kan halen.. Dan kan je hem inderdaad beter ruilen. Je remt VEEL te laat. veel t heftig en boven alles probeer je ook nog te sturen terwijl je vol op de rem staat. Dat gaat gewoon nooit goed. Voor de 2e keer ik suurde niet Dat was een vriend van mij. Maar ik hem geruiled voor brother in arms. P.S. Burnout take down 3 vindt ik veel leuken dan gt4 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 P.S. Burnout take down 3 vindt ik veel leuken dan gt4 Ik heb allebei de spellen. En Gran Turismo 4 is heel veel mooier dan Burnout 3. De graphics van beide spellen zijn wel allebei mooi. Maar bij GT 4 zijn veel meer auto's te krijgen. En het zijn ook nog eens echte auto's (echte merken.) En ja kan ze ook nog eens tunen. Dat kan je bij Burnout 3 niet. Maar Burnout 3 is ook een heel leuk spel, alleen vindt ik Gran Turismo 4 veel leuker. Reageren
big shootah Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 ik heb nu net national licence A gehaald en ik kreeg de pontiac sunfire, dit is best een mooie auto aar wat krijg je als je als je alles goud hebt bij national B en A. en de special conditions race de eerste, met welke bak kun je die het beste bereiden Reageren
Spacecraft Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 ik heb nu net national licence A gehaald en ik kreeg de pontiac sunfire, dit is best een mooie auto aar wat krijg je als je als je alles goud hebt bij national B en A. en de special conditions race de eerste, met welke bak kun je die het beste bereiden National B alles brons: VW Polo 1.4 National B alles zilver: Mazda KUSABI National B alles goud: Honda S500 National A alles brons: Pontiac Sunfire National A alles zilver: Honda Dualnote National A alles goud: Nissan GT Skyline Reageren
big shootah Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 mijn mp3 speler werkt niet als ik een foto wil uploaden moet ik hem aanzetten ? of in welke poort moet je hem stoppen hij heeft 128 mb en er staan 5 liedjes op moet ik die er af halen voordat ik de fotos erop kan zetten Reageren
Spacecraft Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 mijn mp3 speler werkt niet als ik een foto wil uploaden moet ik hem aanzetten ? of in welke poort moet je hem stoppen hij heeft 128 mb en er staan 5 liedjes op moet ik die er af halen voordat ik de fotos erop kan zetten Nee, dan heb je gewoon pech, de ene doet het wel en de andere niet. Ik zet hem niet aan en steek hem in de onderste USB poort van de PS2, staat ongeveer 80 mb muziek op ( van de 128 ) en het werkt gewoon. Als hij het niet doet, jammer maar helaas. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 kan ook dat je ps2 een andere poort heeft dan je mp3-speler Reageren
big shootah Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 mijn mp3 speler werkt niet als ik een foto wil uploaden moet ik hem aanzetten ? of in welke poort moet je hem stoppen hij heeft 128 mb en er staan 5 liedjes op moet ik die er af halen voordat ik de fotos erop kan zetten Nee, dan heb je gewoon pech, de ene doet het wel en de andere niet. Ik zet hem niet aan en steek hem in de onderste USB poort van de PS2, staat ongeveer 80 mb muziek op ( van de 128 ) en het werkt gewoon. Als hij het niet doet, jammer maar helaas. welk merk heb jij ? ik heb time ofz0ow moet het perse een duurder merk zijn? Reageren
Spacecraft Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 mijn mp3 speler werkt niet als ik een foto wil uploaden moet ik hem aanzetten ? of in welke poort moet je hem stoppen hij heeft 128 mb en er staan 5 liedjes op moet ik die er af halen voordat ik de fotos erop kan zetten Nee, dan heb je gewoon pech, de ene doet het wel en de andere niet. Ik zet hem niet aan en steek hem in de onderste USB poort van de PS2, staat ongeveer 80 mb muziek op ( van de 128 ) en het werkt gewoon. Als hij het niet doet, jammer maar helaas. welk merk heb jij ? ik heb time ofz0ow moet het perse een duurder merk zijn? Whahaha Ik kan je vertellen, ik heb de goedkoopste MP3-speler die je kan vinden, een Sweex. Had hem in eerste instantie ook helemaal niet gekocht voor muziek, maar puur om bestanden mee te kunnen nemen naar school en weer mee terug naar huis.. Maar voor muziek is hij ook nog erg goed hoor, prima kwaliteit, beter dan dat ding wat een maat heeft, die nog een stuk duurder is ook. En die doet het dus gewoon op de PS2. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Ik heb net de Savety Car gewonnen. Dat is de Nissan Skyline uit de License missions. Ik heb hem gewonnen bij de Extreme Events. En dan Real Circuit Tours. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Ik ben nu bezig met een 1000 miles race, ik moet zeggen dat het behoorlijk vermoeiend is zonder dat ik zelf rij Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Ik ben nu bezig met een 1000 miles race, ik moet zeggen dat het behoorlijk vermoeiend is zonder dat ik zelf rij die heb ik gisteravond afgemaakt 1000miles! gewoon op 3x snelheid zetten de tegenstanders stil zette en rijden maar Reageren
Silverwing Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Ik vind die code van Disable AI toch zo handig. Ik kan ook bijna aan Extreme Events beginnen alleen de laatste event van de Proffesional League nog. Maar ik ben nu bezig met de Japanse en Europese. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.