Samurai Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 (bewerkt) Sommigen cheaten liever, omdat ze te lui zijn, of omdat ze ni veel tijd hebbe Bewerkt: 1 april 2005 door Samurai Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Sommigen cheaten liever, omdat ze te lui zijn, of omdat ze ni veel tijd hebbe Ik ben niet Lui maar ik heb wel genoeg tijd om het te spelen. Alleen ik heb wel vaker gezegt , ik heb gewoon geen zin om 24 Uur lang dat spel in de gaten te houden. Dat duurt mij veels te lang. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 dat is juist de lol eraan.... SA met cheats? nee hoor.... nog niet uitgespeeld en geen cheats. ben niet zo'n loser die savegames ofzo download of cheats gebruikt cheats = okee voor de lol maar dan niet opslaan ofzo Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Ik heb zonet de laatste Endurance Race gehaald. Ik heb ze nu allemaal gehaald. Ik zit nu op 86,0%. Morgen ga ik verder kijken wat ik nog moet halen. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 ik heb net de nurburgring 24 gehaald, en daarna heb ik de 300 km op grand valley gehaald met de formule 1 auto, ligt als een huis op de weg. En ik ben nu de 1000 km op suzuka aan het doen met de f1 car. Het gaat wel lekker moet ik zeggen. Ik doe het wel allemaal in B-spec director mode, want ik heb geen zin om er zo lang achter te zitten. Reageren
Samurai Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 ik doe die lange races ook met B-Spec, ben nu bezig met laatste race van 1000-miles Championship (te vinden in European Events) Reageren
Silverwing Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 (bewerkt) Ik heb bijna alle Special Conditions races gedaan. Best wel lastig bij 'hard' dat je 5 rondjes moet doen. Maar ik heb nu wel bijna alle Rally Autos. Ik heb alle 24 uur Endurance's al gedaan,ook de Laguna Seca endurance en de Tokio. Bewerkt: 2 april 2005 door Dragonmaster Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Ik doe nu op het moment ook de 1000 Miles bij Europa Events. Ik gebruik er een Honda voor , terwijl Honda geen Europese auto is. Trouwens weet iemand waar ik de Ford T kan winnen of de Sauver Mercedes Le Mans auto. Reageren
Silverwing Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Ik doe nu op het moment ook de 1000 Miles bij Europa Events.Ik gebruik er een Honda voor , terwijl Honda geen Europese auto is. Trouwens weet iemand waar ik de Ford T kan winnen of de Sauver Mercedes Le Mans auto. Sauber Mercedes:Formula GT Ford T:Alle special licenses goud Reageren
Samurai Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Ik doe nu op het moment ook de 1000 Miles bij Europa Events.Ik gebruik er een Honda voor , terwijl Honda geen Europese auto is. Trouwens weet iemand waar ik de Ford T kan winnen of de Sauver Mercedes Le Mans auto. Sauber Mercedes:Formula GT Ford T:Alle special licenses goud Damn, alle goud???? Heb nie eens een A-license, alleen een B Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Ik doe nu op het moment ook de 1000 Miles bij Europa Events.Ik gebruik er een Honda voor , terwijl Honda geen Europese auto is. Trouwens weet iemand waar ik de Ford T kan winnen of de Sauver Mercedes Le Mans auto. Sauber Mercedes:Formula GT Ford T:Alle special licenses goud Ik heb nu de ''Ultra Slow Timer Code'' ingevoert met de ARMAX. Nu gaat de tijd dus heel langzaam en haal ik met gemak overal Goud. Ik ben nu ongeveer op de helft met de Licenses. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Ik kan maar niet begrijpen dat je het spel dan nog leuk vindt.. Ik gebruik ook amper die B-spec, beetje voor watjes eigenlijk Alleen voor de 24 uurs races is het wel handig, maar alle andere endurances rijd ik gewoon met A-spec. Reageren
Silverwing Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 (bewerkt) Ik kan maar niet begrijpen dat je het spel dan nog leuk vindt.. Ik gebruik ook amper die B-spec, beetje voor watjes eigenlijk Alleen voor de 24 uurs races is het wel handig, maar alle andere endurances rijd ik gewoon met A-spec. Ik gebruik ook alleen maar B-spec voor de Endurance,anders bijna niet. Ik heb nu zelf al alle Licenses + goud. Ik heb een data waar ik geen Armax doe en een data waar ik het wel gebruik. Trouwens op welke dag zitten jullie al? Ik op 924. @Bomberman:Heb jij GT4? Nee.Weet je dan ook hoe moeilijk het is? Bewerkt: 4 april 2005 door Dragonmaster Reageren
Darts Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Ik kan maar niet begrijpen dat je het spel dan nog leuk vindt.. Ik gebruik ook amper die B-spec, beetje voor watjes eigenlijk Alleen voor de 24 uurs races is het wel handig, maar alle andere endurances rijd ik gewoon met A-spec. Ik gebruik ook alleen maar B-spec voor de Endurance,anders bijna niet. Ik heb nu zelf al alle Licenses + goud. Ik heb een data waar ik geen Armax doe en een data waar ik het wel gebruik. Trouwens op welke dag zitten jullie al? Ik op 924. @Bomberman:Heb jij GT4? Nee.Weet je dan ook hoe moeilijk het is? Mij lukt het toch ook, en ik heb het spel. Reageren
Samurai Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 ik heb niet eens een A license alleen een B Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.