Silverwing Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Ik heb 57% en 200 auto's ongeveer. Reageren
big shootah Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) met welke races zit je snel op meer procent ik heb net 6 % en hoe krijg je de oldtimers van ford en mercedes ? zijn er ook codes die je zonder armax kunt doen ? Bewerkt: 6 april 2005 door big shootah Reageren
Silverwing Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 met welke races zit je snel op meer procent ik heb net 6 % en hoe krijg je de oldtimers van ford en mercedes ? zijn er ook codes die je zonder armax kunt doen ? Nee er zijn geen codes zonder Armax. De European Events schieten wel wat op. Reageren
Darts Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 En de Manufacture races(Ga bijvoorbeeld maar eens naar Nissan) schieten enorm op, daardoor ging ik van 22% naar 25,1% Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 Welke auto's kan ik het best gebruiken bij de endurance races la sarthe 1 en 2 en de 150 miles op de super speedway, want die lukken mij niet met de auto's die ik geprobeerd heb. ?????????????? Reageren
ErnstJ Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 (bewerkt) Ja de Audi R8 kan je kopen voor 4.500.000 credits. welke USB Sticks kan je gebruiken voor gt4 photomode?? Bewerkt: 8 april 2005 door SanAndreas_Master Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 Pfff 4.500.000 credits dat is wel veel zeg. Maar als je 1 van die races wint krijg je toch ook een audi r8, dan vindt ik het een beetje zonde van al het geld. Is er ook een andere die minder geld kost en die ik niet win met een race. Reageren
ErnstJ Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 (bewerkt) TOYOYTA 88C-V Race Car (MINOLTA) '89 Misschien lukt het met deze auto die kan je winnen bij de el captain 200 miles. moet je naar endurance gaan en dan el captain. makkelijke race die heb ik gewonnen met de m3 gtr race car Bewerkt: 8 april 2005 door SanAndreas_Master Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 Ja de Audi R8 kan je kopen voor 4.500.000 credits.welke USB Sticks kan je gebruiken voor gt4 photomode?? Ik gebruik een I-Dream maar weet niet precies welke. Een Formula 1 is ook geschikt en een Toyota R92CP en R89CP. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 (bewerkt) Bij mij valt het ontzettend tegen die formula 1, ik moet steeds ontzettend snel naar de pits om banden te wisselen, en dat is net zo bij die minolta toyota hoe moet ik er mee gaan rijden in het begin heel snel of slow pace . @ dragonmaster wat is een I-dream? Bewerkt: 8 april 2005 door zerocooll Reageren
Spacecraft Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 @ dragonmaster wat is een I-dream? Een IDream is een bepaald merk USB geheugensticks Hebben jullie die special conditions en die mission hall eigenlijk al af ( zonder ARMAX dan he <_< ) Ik heb ze allebei bijna af, maar er zijn een paar die ik echt al zo vaak gedaan heb en ze lukken gewoon niet Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 @ dragonmaster wat is een I-dream? Een IDream is een bepaald merk USB geheugensticks Hebben jullie die special conditions en die mission hall eigenlijk al af ( zonder ARMAX dan he <_< ) Ik heb ze allebei bijna af, maar er zijn een paar die ik echt al zo vaak gedaan heb en ze lukken gewoon niet Ik heb van Special Condions maar een gedaan met armax,die van Chamonix hard. Mission hall heb ik de laatste gedaan met armax. :rolleyes: Reageren
Kraay Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 weet iemand wanneer je de golf 1 krijgt!! :huh: we zitten op 1.5% :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.