Silverwing Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 weet iemand wanneer je de golf 1 krijgt!! :huh: we zitten op 1.5% :lol: Bij de Volkwagen Events en daar de GTI Cup. Reageren
Kraay Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 weet iemand wanneer je de golf 1 krijgt!! :huh: we zitten op 1.5% :lol: Bij de Volkwagen Events en daar de GTI Cup. we gaan het meteen proberen dankje Reageren
Kraay Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) ik mag niet meedoen ik heb geen GTI <_< :angry: weet iemand hoe je snel geld kunt verdienen? om er een tekopen. of moet je dan bij de rijschool speciaal ook gehaald hebben? Edit: sorry voor het dubbelposten had niet gezien dat ik als laatste gepost had Bewerkt: 9 april 2005 door kraay Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 the one en only ARMAX daarmee heb je zo geld Reageren
Kraay Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 the one en only ARMAX daarmee heb je zo geld die heb ik geen <_< misschien een makkelijke race waar je veel geld mee kunt verdienen? Reageren
Spacecraft Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 the one en only ARMAX daarmee heb je zo geld die heb ik geen <_< misschien een makkelijke race waar je veel geld mee kunt verdienen? Ik weet niet of je nog een GT3 savegame op je memory card heb staan? Daar kun je $ 100.000 voor krijgen En als je dat niet hebt.. koop een 2e handsje en begin gewoon in de Beginners leage. Reageren
Samurai Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 of als je minimaal 75.000 heeft, koop dan Chevrolet Corvette Stingray uit 1969, ga den naar European events, dan naar 1000 miles dan race in B-Spec doen op 3x zo snel en dan als je gewonnen hebt krijg je 150.000 credits Reageren
Kraay Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 of als je minimaal 75.000 heeft, koop dan Chevrolet Corvette Stingray uit 1969, ga den naar European events, dan naar 1000 milesdan race in B-Spec doen op 3x zo snel en dan als je gewonnen hebt krijg je 150.000 credits kan dat alleen maar met die auto?? Reageren
ErnstJ Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Nee het kan ook met andere autos zolang het maar geen autos zijn met reclame erop volgens mij. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Je moet gewoon eerst je b license en a license halen, krijg je auto's voor. Maar als je een tweede handsje gaat kopen moet je een mitsubishi Lancer kopen. En dan in Special conditions de eerste baan racen, zijn twee races en als je die wint win je een cadillac Cien met 900 pk en met die auto kun je behoorlijk wat races winnen. Reageren
Silverwing Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Je moet gewoon eerst je b license en a license halen, krijg je auto's voor.Maar als je een tweede handsje gaat kopen moet je een mitsubishi Lancer kopen. En dan in Special conditions de eerste baan racen, zijn twee races en als je die wint win je een cadillac Cien met 900 pk en met die auto kun je behoorlijk wat races winnen. Ik zou doen wat Zerocooll zegt gewoon de die Costa Di Amilfi event doen en je wint en Rally wagen.Verkoop hem dan voor 265.000.Wis je records en doe het dan opnieuw. Of voeg me toe op msn heb tips genoeg! Reageren
Kraay Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Je moet gewoon eerst je b license en a license halen, krijg je auto's voor.Maar als je een tweede handsje gaat kopen moet je een mitsubishi Lancer kopen. En dan in Special conditions de eerste baan racen, zijn twee races en als je die wint win je een cadillac Cien met 900 pk en met die auto kun je behoorlijk wat races winnen. Ik zou doen wat Zerocooll zegt gewoon de die Costa Di Amilfi event doen en je wint en Rally wagen.Verkoop hem dan voor 265.000.Wis je records en doe het dan opnieuw. Of voeg me toe op msn heb tips genoeg! ik heb het spel jammer genoeg nog niet maar mijn vriend heeft en ik wou weten wanneer je de golf 1 kreeg(die hebben zelf ook 1 ) dus dan van zerocooll zal ik wel is aan hem vertellen. en bij license hoeft ie alleen nog maar special de rest heeft ie brons(wat ik voor hem gehaald heb :lol: ) maar zal het hem zeker vertellen . PS: het is echt een fantastich spel Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Succes ermee, maar waarom ga je hem zelf niet kopen, dan kan je er veel vaker achter zitten als je het toch zo'n mooi spel vind Reageren
Silverwing Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Op welke dag zitten jullie al met GT4? Ik al op dag 1054. B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.