Kraay Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Succes ermee, maar waarom ga je hem zelf niet kopen, dan kan je er veel vaker achter zitten als je het toch zo'n mooi spel vind daar heb ik het geld nog niet voor kost bij ons 68 euro <_< Reageren
Silverwing Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Succes ermee, maar waarom ga je hem zelf niet kopen, dan kan je er veel vaker achter zitten als je het toch zo'n mooi spel vind daar heb ik het geld nog niet voor kost bij ons 68 euro <_< Bij kostte ie 60 euro,had een bon van 20 euro + had nog wat oude spelletjes verkocht. Ik had hem dus voor 15 euro. :lol: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) Op welke dag zitten jullie al met GT4?Ik al op dag 1054. B) Dan ben ik lekker 6 dagen verder dan jou. Ik zit namelijk al op dag ''1060''. :lol: PS : Ik heb 55 Euro er voor betaald bij Mediamarkt. Bewerkt: 9 april 2005 door Mazzeltje Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 € 68 dat is wel veel, in welke winkel is dat? Ik heb hem bij de Bart Smit voor € 59,95 En ik zit nu op dag 650 Zo jullie zijn er al lekker mee bezig geweest zeg. Reageren
Kraay Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 € 68 dat is wel veel, in welke winkel is dat? Ik heb hem bij de Bart Smit voor € 59,95 En ik zit nu op dag 650 Zo jullie zijn er al lekker mee bezig geweest zeg. bij top 1 toys family d8 ik Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Moet je toch maar is beter gaan rond kijken, want heel veel hebben hem goedkoper dan dat jij hem bij de top 1 toy kan kopen. Zit er niet een andere winkel die ook playstation 2 spellen verkopen bij jou in de buurt? Reageren
Kraay Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Moet je toch maar is beter gaan rond kijken, want heel veel hebben hem goedkoper dan dat jij hem bij de top 1 toy kan kopen. Zit er niet een andere winkel die ook playstation 2 spellen verkopen bij jou in de buurt? ik zal wel is in de stad kijken is maar 13 km van ons vandaan Reageren
Silverwing Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Moet je toch maar is beter gaan rond kijken, want heel veel hebben hem goedkoper dan dat jij hem bij de top 1 toy kan kopen. Zit er niet een andere winkel die ook playstation 2 spellen verkopen bij jou in de buurt? ik zal wel is in de stad kijken is maar 13 km van ons vandaan In de stad zal je hem waarschijnlijk wel vinden,ik hoop het voor je! Alvast succes want Gran Turismo 4 is de moeite waard! Reageren
nielske Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 hoe verdien je makkelijk geld en veel en wie heeft meer dan 60€ betaald nielske Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Save game Gt3 Koop Mitsubishi Lancer uit 92 Dan de de eerste special condition races halen Krijg je Cadillac Cien, kun je of veel races mee winnen, of verkopen Ik adviseer houden en races mee winnen. De mijne was 59,95 bij de Bart Smit Reageren
nielske Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 maar ik heb geen savegame van gt3 maar ik doe nu veel de zelfde raceen daar kan ik dan ook wel wat mee winnen maar dat duurt gewoon te lang maar bedank ps de mijn was 67.99€ bij top 1 toys Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Ik bedoelde eigenlijk die met die mitsubishi lancer kopen en dan die races doen. En die staat niet op die saved game hoor het was of saved game of auto kopen en races doen Reageren
Darts Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Geplaatst: 12 april 2005 DTM wagen kopen, Deutsche Touren Meistershaft in European Hall winnen, en daarna dat kampioenschap telkens opnieuw laten doen door de B-spec. Dan verkoop je de auto en heb je + prijzengeld iets van 860,000 Reageren
Samurai Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Geplaatst: 12 april 2005 Armax of Xploder gebruiken, ik heb Xploder en 1.000.000.000.000 cash en gaat neit op en alle licenses gold Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.