Silverwing Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Het is hier nogal stil in dit topic,even wat leven in blazen. :lol: Wat is jullie lievelings Circuit? Ik vind El Capitan het allerleukste,mooi landschap en leuke bochten. B) Echt leuk voor met een autotje van 200PK of minder op je gemakje te rijden. Heb zo 12 ronden gedaan met een Volkswagen Bora op El Capitan. :lol: Reageren
Spacecraft Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Het is hier nogal stil in dit topic,even wat leven in blazen. :lol: Wat is jullie lievelings Circuit? Ik vind El Capitan het allerleukste,mooi landschap en leuke bochten. B) Echt leuk voor met een autotje van 200PK of minder op je gemakje te rijden. Heb zo 12 ronden gedaan met een Volkswagen Bora op El Capitan. :lol: Dat is wel een mooi circuit inderdaad, met het mooiste vind ik toch nog altijd de Nurenburgring, zo'n ontzettend gaaf circuit, heel technisch maar ook heel snel, wat wil je nog meer B) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 De Nurburgring vindt ik ook wel 1 van de mooiste banen. Je kunt er lekker hard door racen. En het is een lekker groot rondje. De TEstcourse vind ik ook een mooi rondje. Daar kun je weer lekker op topsnelheid rijden. Reageren
ErnstJ Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Ik vind de Nurburgring toch ook een van de leukste en mooiste banen van GT4 maar het Le Mans circuit is ook heel gaaf om op te rijden. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Ik vind de Nurburgring en la Sarthe de mooiste banen. Ik heb een vraagje: Bij de american championship de eerste twee toernooien, welke auto's kan ik daar het beste voor gebruiken? Reageren
Samurai Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Je snelste amerikaanse auto Reageren
Mania-92 Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 wat id de le mans baan dan? Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) Je snelste amerikaanse auto Daar heb ik niet zoveel aan. Ik heb nu toch wel redelijk veel geld, dus iemand nog andere suggesties, een merk misschien? wat id de le mans baan dan? Dat is het La sarthe circuit, daar wordt de 24 uur van Le Mans gehouden. Bewerkt: 17 april 2005 door zerocooll Reageren
Samurai Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 met welken auto kan ik het best de supercar festival in Professional League doen???heb oneindig veel geld, dus kan alles kopen Reageren
Spacecraft Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 Dit is mijn nieuwste aanwinst, Jay Leno Tank Car 29333 CC V12 :blink: :blink: Hij rijd alleen werkelijk voor geen meter, nog nooit zo'n slecht bestuurbare wagen gehad Reageren
Silverwing Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 met welken auto kan ik het best de supercar festival in Professional League doen???heb oneindig veel geld, dus kan alles kopen Pagani Zonda,de allerduurste Reageren
Samurai Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 met welken auto kan ik het best de supercar festival in Professional League doen???heb oneindig veel geld, dus kan alles kopen Pagani Zonda,de allerduurste ok ga t ff proberen Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 Dit is mijn nieuwste aanwinst,Jay Leno Tank Car 29333 CC V12 :blink: :blink: Hij rijd alleen werkelijk voor geen meter, nog nooit zo'n slecht bestuurbare wagen gehad hij piept als een gek bij het optrekken . Heel rot rijdt deze auto. jammer genoeg. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 Dit is mijn nieuwste aanwinst,Jay Leno Tank Car 29333 CC V12 :blink: :blink: Hij rijd alleen werkelijk voor geen meter, nog nooit zo'n slecht bestuurbare wagen gehad hij piept als een gek bij het optrekken . Heel rot rijdt deze auto. jammer genoeg. Ja, en dan moet je eens remmen.. rotding. Heel jammer inderdaad, ziet er leuk uit, maar rijden doet ie niet :ph34r: En die laatste uit de Mission Hall op de Nurenburgring lukt mij dus echt niet he.. de enige die ik nog moet Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 Dit is mijn nieuwste aanwinst,Jay Leno Tank Car 29333 CC V12 :blink: :blink: Hij rijd alleen werkelijk voor geen meter, nog nooit zo'n slecht bestuurbare wagen gehad hij piept als een gek bij het optrekken . Heel rot rijdt deze auto. jammer genoeg. Ja, en dan moet je eens remmen.. rotding. Heel jammer inderdaad, ziet er leuk uit, maar rijden doet ie niet :ph34r: En die laatste uit de Mission Hall op de Nurenburgring lukt mij dus echt niet he.. de enige die ik nog moet Dat is toch die race met de Mercedes 190 Touring. Als dat die race is.... Ik vindt die namelijk heel makkelijk. Hij is behoorlijk snel. En hij heeft een goede wegligging , vooral op de Nurbúrgring. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.